Soraya & ik @ Hippiade M-2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Danielle14

Soraya & ik @ Hippiade M-2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 17:58

Vrijdag kreeg ik te horen dat ik die dag daarna toch nog naar de Hippiade mocht! Ik had de hele week nou niet echt intensief getraint dus verwachte er ook niet veel van..

Me proef vond ik heel lekker gaan.. Ik verwachtte niks maar hoopte natuurlijk dat ik een beetje bovenaan zou zitten.. De uitslagen werden bekend, bleek ik enerlaatste te zijn.. De uitslag verbaaste me eerlijk gezegt een beetje (linkt misschien heel stom nu ik dit zeg) maar van de winter was ik 4e in t M-1 en vorige zomer 3e in t L-2.. Dus hoopte nu weer bij de 1e 10 te komen.. Ik vond t lekker gaan maar toch jammer dat ik niet zo hoog geeindigt was.. Maargoed genoeg over me plaatsing hier de foto's

De foto's zijn trouwens gemaakt door Mariska15 hier @ bokt & Shanna 16, en ook nog 2 foto's door Liza van Loon Allemaal nog n x bedankt Mijn moeder had ook nog foto's gemaakt maar van de 30 foto's was er 1 gelukt, dus die bespaar ik jullie

Eerst de foto's van Mariska:
Losrijden:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samen met me instructrise
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even aansingelen en een paar aanwijzingen
Afbeelding

Afbeelding

En toen de proef: middendraf
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nu de foto's van Shanna

Hier lijkt ik lekker bruin op deze foto
Afbeelding

Afbeelding

Middendraf
Afbeelding

Ook middendraf
Afbeelding

SB
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 foto's van Liza van Loon

Saar, vieze kwijlebal
Afbeelding

Voordat ik de ring in moest, nog even me proef doorlezen..
Afbeelding

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden, commentaar mag maar hou t aub wel vriendelijk Ik heb ook wel commentaar over mezelf maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden Wat vinden jullie trouwens van t ''totaalplaatje'', ik ben namelijk van plan om gewoon als ik 18 (over 1 1/2 jaar) ben met dr over te gaan naar de paarden, vinden jullie me pony te klein ogen voor bij de paarden of denken jullie dat t wel gaat?

Liza_vL

Re: Soraya & ik @ Hippiade M-2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:01

Ik vind dat Saar echt groot oogt hoor, maarja ik ben ook Pride gewend! Je past vast tussen de paarden ook omdat ze paard gefokt is. Wel balen dat de uitslag zo tegen viel, ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht! Jammer dat ik zo snel weg moest, maarja ik kom je vast wel weer keer tegen.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:02

jammer, van de prijs maar wel raar dat je het zoo laat pas te horen kreeg zit er goed uit..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:04

Denk dat je best meekan met Saar tussen de paarden!

Ik had je zelf ook hoger gezet, vond dat je een nette proef reed. Snapte je punten eigenlijk ook niet, maar blijkbaar zag de jury iets wat ik niet zag. Geef op msn eens door wat je voor commentaar erbij had? Misschien ga ik me dan iets heugen

Enneh, geen dank

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:06

Leuk dat je nog mee mocht doen zeg!! Jammer van de uitslag tGing altijd vet super met jou!! Ook met de trainingen en zo in Ermelo!!!

Denk dat je wel met deze verder kan met de paardjes Anders zonde van de combinatie denk ik

Succes ermee verder en leuke foto's!!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:12

Ik vind jullie een hele mooie combinatie! Ik vind het ook meer een paard dan een pony eigenlijk.. Echt een minipaardje
En meer bevestiging kan je niet krijgen met zulke resultaten

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:19

Heey daan!
Op de foto;'s ziet het er goed uit!
Ben je in het stap gedeelte niet veel punten verloren?
Wat stond er op je protocol? Begrijp er helemaal niets van!

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:21

Wat schuimt je paard heerlijk wit ;o)

marionnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:44

Heey, leuke pony heb je!
Ik heb je nog gezien, dat weet ik haast zeker. Ik was tegelijk met jou aan et losrijden...

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:48

jah het ziet erg goed maar je hebt wel mee gedaan en daar mag je ook best beetje trots op zijn niet waar en ik vind je zeker niet te groot voor je pony hoor het is een mooi plaatje om naar te kijken

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:02

ik dacht dat het een paard was! pas toen je zei dat het een pony was ging ik echt kijken

Hele mooie pony!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:06

Mooie pony zeg! Vind jullie een leuke combinatie! Denk dat je makkelijk tussen de paarden kan, je pony toont best wel groot en jij bent er zelf iig niet te lang voor!
Jammer van je plaats, maar ja volgende keer beter. Als je maar lekker gereden hebt

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:16

Ik had ook niet verwacht dat het een pony was, hoe groot is ze dan? Mooie pony hoor! Op de foto's lijkt ze in de draf nog wat op haar voorhand te vallen, maar foto's zijn momentopnamen dus daar kan ik me in vergissen natuurlijk .

Wat waren je punten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:55

Ze lijkt me wat zwaar op de hand, waardoor het allemaal ook iets bergafwaarts lijkt!

Wel een hele leuke pony, mooi kleurtje ook.

Maar ik dacht dat je alleen mocht losrijden met korte mouw, en niet mouwloos?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:12

haha ik kijken en denk he leuk paard lees ik dat het een pony is! Dus meid als ik je zie rijden bij de paarden valt het mij niet op! haha Mooi beestje hoor!

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:14

Ik heb je zien losrijden volgens mij Ik had nog een discussie met pap of het een paard of pony was Maar ik denk dat je goed met haar bij de paarden kunt starten hoor

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:57

Wat is haar afstamming dan, als ze paard gefokt is ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 23:13

ziet er netjes uit, jammer van je punten maar blijft een jurysport.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 23:14

Ik dacht ook dat het een paard was
Ziet er goed uit.. balen dat het tegenviel..
Je kan er best mee naar de paarden

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 23:24

Ik snap dat je dit niet leuk gaat vinden, maar zo van de foto's gezien snap ik de klassering wel... vooral omdat je pony veel achter de loodlijn loopt en je je benen nogal lijkt af te steken. Misschien komt het door de foto's, en misschien reageer ik te kritisch

Maar, volgens mij kun je prima met je pony verder tussen de paarden. Het ziet er gewoon uit als een leuke combinatie en je bent zeker niet te groot hoor

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 08:16

ShannaY schreef:
Ze lijkt me wat zwaar op de hand, waardoor het allemaal ook iets bergafwaarts lijkt!

Eens.
Ze loopt iets te laag ingesteld en wat achter de loodlijn, terwijl in de M2 toch meer verzameling gevraagd wordt. Ik ken het probleem...
Je schouderbinnenwaarts vind ik wat weinig, je pony lijkt iets over de buitenschouder weg te vallen.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 08:37

Vind dat je heel goed met haar naar de paarden kunt gan hoor!
Vind het wel een mooi plaatje, jammer dat je punten tegenvielen, op de foto's ziet het er iig wel netjes uit

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 09:05

Had jij even geluk dat je toch door mocht! Jammer van je punten, ach ja, van de winter weer een kans.
Over dat bij de paarden starten: ik zou het gewoon doen als ik jou was, je pony heeft er de kwaliteiten voor hoor.

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 09:19

Probeer de knik in je armen te houden, je ellebogen bij je lichaam. En je pony loopt misschien iets te laag.
Maar voor de rest ziet het er echt niet verkeerd uit!

Danielle14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 10:50

Wat leuk dat ik al zoveel reacties heb

Kylan schreef:
ShannaY schreef:

Eens.
Ze loopt iets te laag ingesteld en wat achter de loodlijn, terwijl in de M2 toch meer verzameling gevraagd wordt. Ik ken het probleem...
Je schouderbinnenwaarts vind ik wat weinig, je pony lijkt iets over de buitenschouder weg te vallen.

Dat klopt inderdaad over achter de loodlijn.. T is al veel verbeterd met een maand geleden maar t is nog niet helemaal goed.. Ik wilde een ontspannen proef rijden.. Me pony kan mooi draven maar daardoor wordt de stap minder (ze heeft heel erg de neiging om in telgang te stappen) en in de galop springt ze dan heel snel over.. Vandaar had ik dr niet heel erg op dr achterhand reed zodat ik gewoon in een rustige draf me proef door kon rijden.. (had ik die dag daarvoor al gepland met me instructrise ) Van SB vond ik dat inderdaad ook lijken of ze iets wegviel..

Wat trouwens ook heel raar was van de jury's is dat ik voor de middendraf bij de ene jury een 4 had en bij de andere een 7

Anoukie schreef:
Wat is haar afstamming dan, als ze paard gefokt is ?

Welkanto x Sultan.. Ze is paard gefokt maar (per ongeluk) gedekt toen ze 1 1/2 was.. Vandaar dat ze niet veel meer is gegroeit daarna..