Me proef vond ik heel lekker gaan.. Ik verwachtte niks maar hoopte natuurlijk dat ik een beetje bovenaan zou zitten.. De uitslagen werden bekend, bleek ik enerlaatste te zijn..
De uitslag verbaaste me eerlijk gezegt een beetje (linkt misschien heel stom nu ik dit zeg) maar van de winter was ik 4e in t M-1 en vorige zomer 3e in t L-2.. Dus hoopte nu weer bij de 1e 10 te komen.. Ik vond t lekker gaan maar toch jammer dat ik niet zo hoog geeindigt was.. Maargoed genoeg over me plaatsing hier de foto's 
De foto's zijn trouwens gemaakt door Mariska15 hier @ bokt & Shanna 16, en ook nog 2 foto's door Liza van Loon
Allemaal nog n x bedankt
Mijn moeder had ook nog foto's gemaakt maar van de 30 foto's was er 1 gelukt, dus die bespaar ik jullie 
Eerst de foto's van Mariska:
Losrijden:

Samen met me instructrise

Even aansingelen en een paar aanwijzingen

En toen de proef: middendraf

En dan nu de foto's van Shanna

Hier lijkt ik lekker bruin op deze foto

Middendraf

Ook middendraf

SB

En nog 2 foto's van Liza van Loon

Saar, vieze kwijlebal 

Voordat ik de ring in moest, nog even me proef doorlezen..

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden, commentaar mag maar hou t aub wel vriendelijk
Ik heb ook wel commentaar over mezelf maar ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Wat vinden jullie trouwens van t ''totaalplaatje'', ik ben namelijk van plan om gewoon als ik 18 (over 1 1/2 jaar) ben met dr over te gaan naar de paarden, vinden jullie me pony te klein ogen voor bij de paarden of denken jullie dat t wel gaat?
zit er goed uit.. 
tGing altijd vet super met jou!! Ook met de trainingen en zo in Ermelo!!!