@ uitprobeerwork met Titán vorig jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow06

@ uitprobeerwork met Titán vorig jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 13:17

Hier wat pics van mij met Titán. Dit is een nu 5 jarige ruin die ik vorig jaar uitgeprobeerd heb om hem te gaan kopen, maar dit is toen niet doorgegaan omdat hij een klein ocd'tje bleek te hebben en wij door onze "contactpersoon" afgeraden werden hem te kopen, al heb ik hier nu veel spijt van...
Maar ik dacht laat ik eens wat foto's van hem op bokt zetten, kijken of jullie net zo gek van hem zijn als ik was (en nog steeds ben..). Het zijn jammergenoeg niet foto's van super kwaliteit en je kan ook duidelijk zien dat hij hier nog maar iets meer dan een maand onder het zadel is, maar toch...

Afbeelding
ééntje op stand (en op rust...) na t rijden

Afbeelding
Een drafje

Afbeelding
En nog een drafje. Geen fantastisch moment, maar ja het is iets..

Afbeelding
En nog een drafje erg ingezoomd, dus nogal onscherp..

Afbeelding
En stap

Nou ja, verder weet ik dat hij nu Z dressuur en M springen is en vorig weekend (27 augustus) in Ede op t Heide concours gelopen heeft dus als iemand hem herkent zou ik t wel leuk vinden als ze dat laten weten..

Maar wat vinden jullie van hem??

Coberlina

Re: @ uitprobeerwork met Titán vorig jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 13:21

hey
ik vind het alleszins een zeer leuk paard helemaal mijn type.

Spijtig dat je hem toen niet hebt gekocht. Zit de ocd op een slechte plaats misschien?

Wat voor een paard heb je dan uiteindelijk gekocht?
xxx

zaira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 13:22

Hee zeg wat een leuk paard.

Pas een maand onder het zadel en toch al zo "bespierd". Jammer van het ocd'tje maar je hebt gelijk dat je het niet gedaan hebt!

Je komt vast en zeker nog eens zo een leuk / mooi paard tegen!

Succes ermee.

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 13:35

KimS schreef:
hey
ik vind het alleszins een zeer leuk paard helemaal mijn type.

Spijtig dat je hem toen niet hebt gekocht. Zit de ocd op een slechte plaats misschien?

Wat voor een paard heb je dan uiteindelijk gekocht?
xxx

Nou... ikzelf had op dat moment niet zoveel verstand van dat soort dingen en mn ouders al helemaal niet dus hebben we iemand gezocht die ons kon helpen met onze zoektocht naar een paard, maar die heeft ons dus meteen afgeraden hem te kopen en we hebben er dus niet eens aan gedacht hem nog te kopen, maar nu ben ik er achteraf dus achter gekomen dat het helemaal niet op een lastige plek heeft gezeten. Ten eerste een plek waar ze er niet snel last van krijgen en ten tweede ook nog goed operabel dus wat dat betreft hadden we hem eigenlijk hel goed kunnen kopen.

Nu heb ik zelf een 6 jarige Dunhill H x Weltmeyer ruin. Maar ik ben erachter gekomen dat hij veel beter kan springen dan dressuren terwijl ik hem gekocht heb om te dressuren en hij moest alleen een B-parcours kunnen springen voor school (doe de opleiding HBO-paardensport in Deurne). Dit is dan ook de reden dat ik hem nu te koop heb en er eigenlijk zo van baal dat we Titán toen niet gekocht hebben omdat hij nu als 5-jarige al Z dressuur is... Maar ja.. het is niet anders

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 13:37

zaira schreef:
Hee zeg wat een leuk paard.

Pas een maand onder het zadel en toch al zo "bespierd". Jammer van het ocd'tje maar je hebt gelijk dat je het niet gedaan hebt!

Je komt vast en zeker nog eens zo een leuk / mooi paard tegen!

Succes ermee.

Ik hoop het wel
Bedankt!

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 14:59

mooi paard

Shadow06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 20:38

MissVanna schreef:
mooi paard