Kaylee @ (herstel) work in de zon!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Noah_

Kaylee @ (herstel) work in de zon!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 23:06

Hallo allemaal

Zoals de titel al zegt kaylee is herstelende van zwelling aan dr achterbenen, ze liep dr ook niet helemaal zuiver mee, en hoe het ontstaan is is een vraag, maar kaylee had voor dat gebeurde een paar dagjes vakantie gehad en dr was dus al 2 weekjes niet mee gereden, maar sinds vrijdag zijn we weer begonnen (dr lesgever, dr baasje en ik) en dat betekend stappen aan een lang teugeltje, zorgen dat kaylee zo ontspannen mogelijk loopt, ze kan nogal kijkerig zijn en daardoor heel gespannen, dus mijn doel voor van dag was dr lekker met dr neusje naar beneden rijden en dat is goed gelukt!!
Kaylee gaat vaak ook onder haar tempo lopen, maar vandaag bleef ze ook lekker in een vlot tempo stappen!

Veel kijk plezier;

Afbeelding

Afbeelding
Kaylee dacht het is warm ik ga bij de staan dan ben ik zo klaar met werken, jammer kaylee mislukt!!

Afbeelding
Kom op we gaan weer verder!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

groetjes margreet

CiScO

Re: Kaylee @ (herstel) work in de zon!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 23:26

ik hoop voor je dat het weer goed met haar komt en dat het niet te lang duurt. doe maar rustig aan, komt vast goed. als je het maar de tijd geeft die het nodig heeft. mooie fotos en een leuk paard.

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 23:35

CiScO schreef:
ik hoop voor je dat het weer goed met haar komt en dat het niet te lang duurt. doe maar rustig aan, komt vast goed. als je het maar de tijd geeft die het nodig heeft. mooie fotos en een leuk paard.

Dankje wel, Kaylee is een echte dame!!!
Ik vind het heel tof dat ik dr mag verzorgen, naast mijn eigen kleine ventje (veulen van bijna 6 maanden) en we worden goed begeleid, of in ieder geval yvette (kaylee dr baasje) heeft iedere week les en ik probeer ook les te nemen eens in de zoveel tijd, maar rij nu 1x per week op dr dus de tijd vliegt zo voorbij, maar yvette en ik pm, bellen dus ik krijg altijd via yvette te horen waar aan te werken met de dame

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 10:43

Leuk paard ziet er leuk uit.. Wel lekker rustiga aan doen dan komt het vast allemaal wel weer goed

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:14

Leuke foto's hoor. Fijn dat ze braaf was en lekker voorwaarts ze heeft er echt weer zin in he. Ze loopt vanzelf weer een beetje vooruit. Ik zie dat ik het hoofdstel wel weer eens mag invetten

CiScO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:21

hee hoe gaat het nou? al wat beter? wat heb je voor een veulentje? ik heb zelf ook een jong paard, nu twee en een half, maar heb haar ook vanaf veulentje..

_Noah_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 22:31

CiScO schreef:
hee hoe gaat het nou? al wat beter? wat heb je voor een veulentje? ik heb zelf ook een jong paard, nu twee en een half, maar heb haar ook vanaf veulentje..

Ik heb haar baasje nog niet gesproken, maar het zal wel beter gaan met kaylee anders had ik wel een berichtje in mijn box gehad dat dat niet zo was.

Mijn veulentje is een kruising haflinger x KWPN-er, ik heb toevallig vanavond foto's in de kraamstal gezet;
viewtopic.php?f=59&t=464072&hilit=

CiScO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 18:39

wat een leuk beestje zeg! ik ben wel erg benieuwd naar hoe die gaat worden als ie wat groter is. wel apart haflinger/kwpn.
wel fotos blijven plaatsten he.