Feline net 4 weken onder t zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Feline net 4 weken onder t zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 22:10

Eerst nog een paar fototjes waar ze nog bij Kitty (= ook bokker ) stond van een paar dagen terug. Ik heb haar afgelopen zaterdag weer opgehaald. Kitty heeft haar voor mij voor zover beleerd dat ik er nu zelf weer verder mee kan.
Eerste 2 foto's zit Kitty erop.
Afbeelding
Afbeelding

En hier zit ik er voor de 2e keer op.
Afbeelding

En hier staat ze alweer thuis en zit ik er zelf op, foto's zijn van vandaag trouwens.

Even lief kijken en in de verte is ook mijn andere palomino-beestje te zien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hier toch nog maar even de beugels korter maken. Moesten zelfs 2 slagen in Zadel van iemand anders te leen, maar die's een beetje langer dan mij
Afbeelding
Afbeelding

Jammer genoeg zijn de foto's allemaal onscherp, ik moet nog maar eens even naar de instellingen van mijn cam kijken, maar al zolang ik m heb nog nooit naar een gebruiksaanwijzing oid gekeken
Nu is er wrsch iets per ongeluk aan de instellingen veranderd en worden ze zo onscherp.
In iedergeval vond ik deze foto nog wel ff grappig om te laten zien ondanks dat ie zo onscherp is. Lijkt net alsof het een joekel van een paard is zo terwijl ze toch maar net rond de 1.60 is.
Afbeelding

Maar hier lijkt het ook alweer heel anders
Afbeelding

WendyBZ

Re: Feline net 4 weken onder t zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 22:16

Leuk beestje hoor! Ziet er in vergelijking met volcano wel giga uit inderdaad

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 22:22

Goldy bedoel je Wkoekoek
Ja ze ziet er met mij iig wel groot uit, maar dat komt omdat ik zo klein ben
Ach ja, "klein maar fijn" zeggen ze altijd toch?

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 22:24

Godja, het is bijna bedtijd he Nadat ik het geplaatst had zat ik al te denken... "hee...."
Volgende keer in daglicht de foto's maken zodat we extra kunnen genieten van het kleurtje?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 13:47

Haha, ja zo te lezen was het inderdaad bijna bedtijd
Ik zal inderdaad met daglicht ook nog eens mooie foto's proberen te maken, maar vooral eens even kijken naar de instellingen van mijn cam.
Over een tijdje iig weer even een paar leuke foto's, ben ook benieuwd hoe snel ze nu de dingen gaat oppakken allemaal.
Ze begint hier en daar nu al een beetje uit zichzelf de hand op te zoeken dus ik denk dat ze straks heel fijn nageeflijk te rijden is. Ook vind ik haar been en ruggebruik al heel super voor zo'n jonkie! Nu hopen dat dat zo blijft natuurlijk Maar we doen het rustig aan en we houden het bij korte ritjes. Voor de rest gaan we ook vooral bezig met het laten wennen aan alle zgn enge en vreemde dingen. En nadat ze haar veulen heeft gehad (in april) pak ik haar op voor het 'echte' werk en dan hoop ik dat ik het outdoorseizoen nog een paar wedstrijdjes kan rijden. Tot die tijd mag ze lekker rustig aan, beetje paard worden en lekker drachtig zijn samen met Goldy

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:12

wauw wat ziet ze er goed uit!
veel plezier met haar

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:00

Ziet er super uit! Tis echt een leuk dier hoor!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:33

Zit er kei coowl uit!!! Vind der echt leuk bij je staan!! Op naar de wedstrijden

Lorenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:00

Goh! leuk hoor! succes met rijden!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 10:09

Feline is trouwens een tuiger! Modern x Zilverster. Heel veel mensen zien dat er niet in. En ze lijkt ook niet echt op een tuiger. Maar dat komt ook wel goed uit want ik hou zelf ook niet zo van de typische tuiger. Altijd gezegd dat ik niet met een tuiger zou thuiskomen en waar kom ik mee thuis?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 10:41

Hoe lang ben jij zelf?

Ik heb ook het 'kleuter rijdt op reuzenpaard' gedoe Ik ben zelf 1.60m en mijn paard rond de 1.65m.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 11:06

Ja ben ook 1.60
Maar ik vind t wel fijn, zo kan ik ook nog altijd lekker op mn pony blijven rijden
Mijn vorige paard was trouwens 1.73 en die van mn zusje waar ik ook nog wel eens even een rondje op hobbel is 1.80! Das helemaal een 'paard waar ga je met dat meisje naartoe' idee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:15

Mooie foto's Volcano, het is echt een schoonheid.
Lijkt idd groter dan 1.60
Zilverster heeft het trouwens zowel op de tuigpaardconcoursen als in de dressuursport op hoog nivo gelopen, heb het altijd een schitterende hengst gevonden.
Van Modern ben ik zelf niet zo weg maar hij vererft wel vaak zijn mooie palominokleur.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:47

Ik vind het een heel fijn paard en ik had er echt geen tuiger in gezien. In het begin was het lastig om haar aan het lopen te krijgen, maar met behulp van een ander paard kregen we haar al snel aan de gang.
En de laatste week was ze gewoon al erg fijn te rijden. Reageert vlot op lichte beendruk, sturen gaat super op de zit en zelfs (en vooral) de buitenrit was ze helemaal erg braaf.
Veel succes verder met haar en ik hoop nog regelmatig wat updates te horen (en zien).

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:10

Leuk stel palo's heb je! Daar mag je best trots op zijn!

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 20:25

Tuurlijk laat ik je weten hoe t gaat Kitty tot nu toe super, maar dat wist je al! Ben erg tevreden over wat je met dr hebt bereikt!
En ik ben uiteraard heel erg trots op mn beide palomino dametjes!

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 20:26

Het is nou niet het paard dat ik erg mooi vint, dus daar zou ik verder niet veel over zeggen.
Het rijden ziet er leuk uit Helemaal als je bednekt dat die nog maar zo'n korte tijd zadelmak is

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 21:00

Ahh dat komt nog wel Elsemiekje, als ze straks lekker in de spieren zit en leuk begint te lopen, beetje toiletteren en een paar mooie scherpe foto's dan kun je dr echt niet meer omheen