maar toch, een mooi afscheid met mijn Z1 debuut, we waren allebei groen toen we begonnen en zijn in 2 jaar van niks naar Z springen en Z dressuur gegroeid.. (ik = trots
) het was op het heide concours in ede, dressuur ging niet echt lekker, maar mijn punten vond ik echt mee vallen... 170 en 169.. vond ik echt niet slecht voor de eerste keer, ik vond ons er nog niet klaar voor maar omdat ik echt graag gewoon voor de lol een xtje Z wou starten!
en tja s'middags de pas de deux, vond hem heel leuk geworden! emotioneel maar wel ontzettend genoten van mijn allerlaatste ritje..
hier de foto's
1. het nieuwe baasje van jip, geweldig leuk kereltje! 10 jaar en wil graag met jip gaan springen
2. mooie stand foto van hem.. rij foto's waren allemaal mislukt.. (moeders... zucht
)3. dit soort foto's krijg je dan
4. jasper achterop.. uitstappen (dat hij geen cap op heeft is niet mijn ding..)
5.
6. los rijden voor de pas de deux.. erg gezellig.. jip ging lekker plakken aan rikky.. beste vriendjes ook die 2
7. vind dit wel een leuke foto
8. na de uitgestrekte stap samen in de proef..
9. deze is echt vet als je inzoemt! die beentje ook het zelfde..
10. een van de laatste foto's van ons vieren.. we zijn altijd samen geweest.. zo gek dat dat nu niet meer zo is.. mis het wel heel erg!
11. vriendin vooor de foto erbij.. en toen had rikky jeuk.. hihi
12.
13. lekker arrogant.. typisch jip en rik..
ik heb nog veel meer foto's maar moest er ff een paar kiezen...
mis hem enorm maar hij staat daar echt heel goed.. ben paar keer wezen kijken daarna..
ze hadden helemaal een liedje voor hem gemaakt en zijn stal versierd.. dolblij dat hij er was...
mis hem wel hoor!

!
Vind het zo'n gaaf beest! Wanneer zet je die foto's der op?
ik snap precies hoe je je voelt, 24 april is mijn verzorgpony verkocht die ik 3 jaar lang had gedaan