Ik was een beetje zenuwachtig omdat ik voor het eerst sinds februari weer "alleen" op pad moest. Normaal rijd mijn vriend of zit hij er naast, nu had ik alleen een vriendin/stalgenote mee zonder E. Maar alles ging prima, kreeg de trailer bijna in 1x weer in het vak geparkeerd thuis op stal (waar een mens zich al niet druk om maakt
).De clinic zelf zag ik gewoon als een les, dus dat was het laatste waar ik me druk om maakte
. Ik had er ook alle vertrouwen in dat Velvet met niet zou laten zandhappen op vreemd terrein. We gaan namelijk regelmatig alleen op buitenrit.Toen ik aan kwam bleek er iemand uitgevallen te zijn en ik had 1 uur les voor mezelf ipv met zijn tweeën, wat een luxe
. Velvet was superbraaf met zadelen, eigenlijk geen stap verkeerd gezet. Op weg naar de bak moesten we even geholpen worden, want twee badderende mussen in een plas en een putdeksel er tegenover was te eng om tussendoor te lopen
. Normaal knippert ze niet met haar ogen voor vrachtverkeer, maar dit.............
.Ze stapte braaf de bak rond.............. totdat er met de geluidinstallatie gerommeld werd, vervolgens kreeg ik haar de volgende twintig minuten niet normaal langs de zijde waar deze stond
.De clinic zelf was erg leerzaam en ik heb het goed naar mijn zin gehad. De rechtergalop ging moeilijk, maar is uiteindelijk gelukt (knelpunt bij ons
). Antoinette vond dat Velvet een leuk paard is met een goede stap, ik zat haar niet in de weg en het komt vanzelf wel goed met de probleempjes die we nu hebben. Velvet is sinds eind april/begin mei onder het zadel en wordt ca. 3x per week gereden, 1x door mij in de les, 1x door remi en 1x buitenrit.Hier de foto's die mijn vriendin genomen heeft:
Nog fris en fruitig:

Beugels even wat korter gedaan en weer verder:

De linkergalop, rechts heb ik 1 foto van op de digi maar daar zijn we onthoofd
.

, ben blij dat de rechtergalop gelukt is!!!!!En niet onbelangrijk dat ze zich netjes gedragen heeft op vreemd terrein( ondanks de geluidsinstallatie
) En Tja badderende mussjes kunnen zomaar veranderen in enge monsters , je weet nooit hoe diep die plas is