Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LizzyLover schreef:midden stap ken ik wel maar uitgestrekte stap / draf
! beppe schreef:hallo wat je kan doen als je de uitgestrekte/middendraf moet gaan doen is,zorgen dat je voor dat je de lijn gaat rijden je pony een stukje terug nemen in tempo.als je dan op de lijn zit eerst recht stellen dan rustig op bouwen en volgens mij hoef je maar een paar passen .
Die paar passen moet je steeds verder uitbouwen en niet meteen de hele lijn proberen .De meeste paarden gaan of op de voorhand lopen of maken een takt fout.Goed je benen erbij houden en toch proberen de haf iets in te houden ik weet ze worden sterk die haflingers maar ze zijn zo leuk doei beppe
beppe schreef:Hallo nou volgens mij wordt er in de B proeven enkele passen gevraagd.
En als je paard of pony het nog niet beheerst moet je toch ergens beginnen dus bij enkele passen doei beppe
talented schreef:beppe schreef:Hallo nou volgens mij wordt er in de B proeven enkele passen gevraagd.
En als je paard of pony het nog niet beheerst moet je toch ergens beginnen dus bij enkele passen doei beppe
Dan spreek je over middendraf he!
beppe schreef:Hallo zeker een bijdehandje .
Ik weet zeker dat wanneer je een middendraf rijd je vaak over gaat in een uitgestrekte draf.
De meeste mensen weten het verschil niet en je ziet het bijna ook niet in een proef .
Maar jij kan dat verschil blijkbaar wel goed rijden nou dan mag je mij dat eens leren.
Ik geef namelijk gewoon gas en hou op het eind weer op en over het algemeen krijg ik op beide onderdelen een voldoende.
doei beppe