De foto's nu zijn niet zo'n goede kwaliteit er scheelt precies altijd iets met beweging, dan worden ze wat wazig. Ow ja ik heb ze ook bewerkt want ze waren veel te donker, geen idee hoe dat kwam. Genoeg gezegd hier komen ze dan:
Ow ja op de foto's klikken op ze groter te maken.

Eerst even stappen.

Drafje

Stand foto!
De galopfoto's vooral zijn heel wazig.

Leuke foto
Het zijn niet echt veel foto's en ik weet niet echt of je er veel verbetering op kan zien.
Eigen commentaar:
Mijn benen liggen lang niet meer zo hard in stoeltjeszit dan vroeger het is al heel hard verbeterd maar kan vooral in de galop nog beter. Donna loopt beter, ze verzamelt en buigt haar hoofd, (veel meer dan vroeger allezins) haar hals niet zo maar dat is niet erg als ze de knik in haar hoofd al heeft ben ik blij. Soms gaat ze nog heel hard hangen, maar dit gaat ook al veel beter. Ik moet ook beter op m'n g*t blijven zitten, kan soms nog wel is een ramp zijn.
Maar voor de rest vind ik alles al veel beter gaan, maar nu wil ik jullie mening wel is horen!
doei
Opbouwende commentaar aub en cap/tok is eigen risico.
Eigenlijk erger nog dan op de vorige foto's ...
!Ik vond het ook niet echt goed voor mijn paard, maar telkens als ik het aan de staleigenaresse vroeg zei ze dat ze ze niet mager vond, omdat ze er toch nog een buik onder had hangen. Nu ja wie ben ik dan om met een vrouw met ellelange ervaring in discussie te gaan. Het is mijn paard. Het vermageren kwam ook plots door de verandering in voer en aantal uren dat ze reed. We zijn haar nu dikker aan het maken hoor. En die spieren nu ja, toen ze bij mij kwam had ze die wel, vooral haar nek! Maar ik kan niet hetzelfde doen als 2 bijzetteugels en ik ga ook niet voortdurend galopperen. Ze is een voormalig voltige paard. Die bijzetteugels hielden haar gebogen en ik kon dat echt niet in het begin, ze had een hele harde mond dus ja, nu gaat het buigen veel beter maar je ziet het al aan haar schoft dat ze niet altijd aan de teugel gereden wordt! Tjah niks aan te doen, ze is ook al wat ouder, 18 en die krijgen meestal al wat schoft.
! Nu ja het is niet dat ze een beetje krijgt hoor, ze kan haar er de hele nacht mee bezig houden en overdag staat ze ook nog wel op de wei.
verder is het wel oke
!
.