het lukt gewoon niet meer! zelfs mijn instructeur, die hoog rijdt krijgt het niet meer voorelkaar! wat moet ik in godsnaam doen.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het lukt gewoon niet meer! zelfs mijn instructeur, die hoog rijdt krijgt het niet meer voorelkaar! wat moet ik in godsnaam doen..
libke schreef:niet meer op vakantie gaan![]()

nata_4_life schreef:op de kleine volte zettten ennet het laatste moment waar hij het meeste moet buigen laten aan springen (in 1 keer weg )
lukt het niet de eerste tweede derde..vijfde keer gewoon doorzetten( in dit geval is het wel heel extreem maar je komt er wel)laat je horen als het hebt geprobeerd als je dat uberhaupt doet
groetjes

unknown schreef:het is dus nog niet zo dat ze erg correct op mijn hulpen is.
Mexx2 schreef:ik vind het nogal flauw dat je haar de schuld geeft!
ook al heeft zij foute ngemaakt,als jouw paard op dat nivo zo makkelijk de draad kwijt is,is het nivo mijns inziens ook niet goed bevestigd!
dat ze weer ff opgepakt moet worden oké,maar echt niet meer kunnen........?
Tallie1979 schreef:Ik moet zeggen dat het wel erg makkelijk is je bijrijdster de schuld te geven, maar je zegt dat je haar zelf hebt leren rijden? Dan is je bijrijdster iemand die alle les over boord gooit en kennis niet gebruikt OF je hebt haar het zelf niet goed geleerd of het zelf niet goed overgebracht
Hoe je dit oplost? Haal er iemand bij die vanaf de grond met je meekijkt en je zo nodig corrigeert. 2 zien meer dan 1 en als je een goede instructeur hebt kunnen jullie het vast binnen korte tijd weer op oude niveau krijgen.