wat vinden jullie van dit paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_San_

wat vinden jullie van dit paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 17:20

Ik reed een tijdje een paard voor iemand uit het dorp. Niet een beauty en een beetje( ik vondt heel erg )Lomp! Maar op deze foto liep ie wel een beetje netjes. Mening over het paard gevraagt. mag ook over mij al kan je niet geweldig zien hoe ik erop zit
Hier de foto:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Karin op 01-09-05 17:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

Evaaa_

Re: mening gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 17:21

Hij heeft wel een schattig koppie..maar verder kan je er niet veel over zeggen

unknown

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 17:23

hmm, je kunt van deze foto niet veel van het paard zien en ook niet echt hoe die loopt. het enige dat je kunt zien is dat ie ietsje over de schouder naar binnen loopt (of rijdt je hier geen wending in?) en je hangt verder zelf iets naar binnen zo te zien. heb je misschien andere foto's?

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 17:28

Op 1 foto valt vrij weinig te zien niet waar, zeker vanaf deze hoek. Hij valt hier door het binnenbeen heen lijkt mij.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 17:29

Nee maar dit is de enige vatsoelijke foto die ik heb. want op de andere is hij bewogen. En het paard sprong ook steeds weg. ook rij ik heir met veel ste veel stelling en lijkt het daarom zo raar. ook kwam het paard steeds omhoog dus ik was al blij als h9j een beetje zijn rug losliet en gewoon door bleef draven. Zo ook met stelling in stelling klaar niet meer aan prutsen want dat paard deed heel raar als je ook maar een beetje zijn spieren kwam na een tijdje hem ik hem gelongeerd en heb ik hem egt aan het werk gezet daarna ging het beter. maar daarvan natuurlijk geen foto,s gemaakt :s