Het is heeeeel gezellig hier in Emmeloord city!
we hebben net gegeten en straks IJSSS! En daarna gaan we me, myself and I kijken...
En we hebben foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus hier komen ze..
Eerst wat foto's van ons...
Frederike met Fleur! Ohh.. sweety! Fleur dan he..
Maaike met Fleur!
Nog een keer Maaike! En doggie.. En nee ze hebben geen zin om te kijken!!
Fleur helemaal alleen!
Wow... Ook schattig.. Frederike op een of andere kastje met leuke boom schaduw door dr gezicht.. echt enig...
Maaike ook nog op dat stoere kastje.. ook inclusief schaduw!*D
Mn vriendjuh aan de telefoon! En ja natuurlijk moest Maaike dat weer ff vastleggen!
Carmen aan het eten... is ze meestal mee bezig trouwens...
En maaike die mij op de foto probeert te zetten... Trouwens Maaike heeft nog wel meer foto's met haar eigen digi gemaakt, maar die kan ze pas thuis weer op de compu zetten! Die komen ook op bokt!!Carmen nog een keer op de foto... Nee geen spaanse pas... gewoon toeval.. maar het staat wel erg leuk!
Stoere Ferox! Patser!!
Hij kan amper over de deur heen kijken... MAAR BOEIE! hij vindt zichzelf errug stoer...Nog een keer Ferox!
Nou dit waren dus fotootjes! Misschien straks nog wel meer... Maaike heeft ook nog foto's van Laicka, Vermiah, Carmen, Fleur en mij op dr cam staan, en ook nog van Olisa trouwens... Maar die komen dus op bokt als ze vanavond thuis is! Het is hier gezellig!!
En nu is Maaike foto's aan het maken van de hamster.. Dus misschien ga ik die er zo nog wel ff bijzetten hier!!
kussss
Frederike en natuurlijk ook een dikke kus van Maaike!