:Draf:
Wij zijn 2 vriendjes
:In de rem na een sprintje
:Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

:
:
:
Alleen dat blauw geval er links nog afknippen !
had een prachtige foto kunnen worden. Maar teveel tegenlicht, te ver af en teveel rommel op de achtergrond.
Volgende keer een iets ander standpunt kiezen.

!! echt helemaal mijn type, Paljas is ook ongeveer zo(foto zie profiel) Clautje schreef:"Sweet like Candy"
![]()
Ën pegasus: nu wil ik jouw foto's zien,kun je nie ff je b*k houwe over die foto's?het gaat niet om de schaduws etc. maar om het PAARD! weetjewel?een dier met 4 BENEN en waar je op kunt rijden!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Pegasus schreef:Tja Monica, je hebt om commentaar gevraag, dus dat zal je krijgen ook !![]()
De eerste drie foto's in de bak : onscherp en van te ver af. Candy loopt wel leuk aan de teugel, maar is dat Candy wel ? En ben jij dat wel die er op zit ? Geloof er niks van .... }>
Dan het oog : ik hou niet van ogen close-ups en deze is ook nog onscherp ook nog![]()
1e foto Candy buiten : al beter (is tenminste scherp). Alleen zijn vriendje werp nogal wat schaduw op de zaak ... Bovendien staat die er alleen met zijn achterwerk op ...![]()
2e (in draf) : die is leukAlleen dat blauw geval er links nog afknippen !
"We zijn vriendjes" Ohhhhad een prachtige foto kunnen worden. Maar teveel tegenlicht, te ver af en teveel rommel op de achtergrond.
"In de rem" : Ja dat gaat goed zo ! Leuke fotoVolgende keer een iets ander standpunt kiezen.
Vol blijven houden he, het wordt steeds beter !