Maar...
... op dit moment (de laatste 2 weken) gaat het echt zwaar bagger. Ik heb sinds kort (bijna 3 maanden) mijn eerste eigen paard en het is een heerlijk ding, alleen heel gevoelig voor mijn spanning.
Zodra ik gespannen zit, begrijpt hij mij niet en gaat hij in staking. Een hele goede spiegel, maar op dit moment kan ik niet zoveel met die spiegel.
Gister ging heel goed, er was lekker niemand die me kon zien en het rijden ging weer eens zoals het hoort: goed aanleuning, netjes rechtgericht en lekker los door zijn lijf.
En vandaag begon het vanochtend al van het zal vast niet goed gaan vanavond tijdens mijn les. Dat gebeurde natuurlijk ook. Hij ging in staking en dan ga ik frustreren en dan gaat hij nog meer in staking en ga zo maar door.
Het punt is dat als ik helemaal ontspan, dan gaan we als een trein. Ziet het er super uit en krijg ik ook een WOW gevoel.
Heb ik wat spanning dan gaat het meteen zwaar bagger.
Het lijkt mij duidelijk dat dit probleem helemaal aan mij ligt, maar ja nu de oplossing...
Hebben jullie tips om te zorgen dat ik ontspan en minder gefrustreerd raak/doe tijdens het rijden?
Ik heb les van een goede instructrice, ik weet dat het probleem niet binnen een dag is opgelost, maar dit is gewoon niet leuk meer. Het werkt nog frustrerender