Kia @ work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Arjette

Kia @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 19:16

Aangezien het vandaag natuurlijk een hele mooie dag was, heb ik mijn ma gevraagd of ze weer eens wat foto's van mij en Kia wilde maken. Zo kon ik ook gelijk mijn houding weer eens checken, en dat was wel eens goed, want ik zag al weer dat ik behoorlijke kapstokjes heb.. Maar goed, dit is het resultaat van onze fotosessie!

Eerst Kia's koppie op de foto:
Afbeelding

Instappen:
Afbeelding

Even een standfoto. Kia vond het gelijk een goed moment om even uit te rusten van alle inspanning
Afbeelding

Afbeelding

Draf:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Even een galopje tussendoor:
Afbeelding

En weer in draf:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen zat het er weer op:
Afbeelding

Bedankt voor het kijken, en commentaar is welkom mits het opbouwend is!!

Groetjes Arjette en Kia!!

__Kirsten__

Re: Kia @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:09

loopt netjes
mooi paard

visje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:28

leuk paardje hoor! vind alleen lijken of ze een beetje een buikje heeft.
Die galop foto is onwijs mooi geworden!
Verder ziet het er netjes uit

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:57

Ik vind het er ook lekker ontspannen uitzien . Kia is een leuk paard! Ik bedenk me nu dat ik nog nooit een foto van haar heb gezien , of iig.. Kia komt me niet bekend voor zegmaar .

Maar ik vind wel dat je je beugels te ver om je voeten hebt en op sommige foto's vind ik dat je je rug te ver naar voor hebt.

Voor de rest vind ik het er erg leuk uitzien!

Arjette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-05 12:20

Tinne schreef:
Maar ik vind wel dat je je beugels te ver om je voeten hebt en op sommige foto's vind ik dat je je rug te ver naar voor hebt.

Dat van die beugels klopt idd. Op de een of andere manier trek ik altijd mijn benen op als ik doorzit, waardoor mijn beugels dus verder aan mijn voeten schuiven. Ik probeer er telkens weer aan te werken, maar op de een of andere manier is het toch heel moeilijk voor mij om mijn benen lang te houden! En van mijn rug was mij zelf niet echt opgevallen maar ik ga er zeker op letten!

@liavdbijl; ze heeft idd een beetje een buikje, maar gelukkig is dat al een heel stuk minder geworden!