Hij heeft zich wel aan zijn belofte gehouden, maar 1 het was erg druk in de bak, we reden met 7 man, waarvan er een les had, en 2 meneer is geen 'paardenmens' en heeft dus maar weinig benul van hoe en wat er op de foto moet...
Dus mensejes uit de omgeving Arnhem die wel van plaatjes schieten houden, wees welkom (mag je mijn eos 350d gebruiken, ok?) 
Maar to the point, kijk en huiver...

Lucasz en ik, zo hobbelden we ruim een jaar geleden, nog op de oude stal, rond.
En dan gister 'an die arbeit'. Meteen een van mijn grootste problemen in beeld, holle rug en rolladebeentjes
Jeez.. ik lijk wel zwanger hier... en ja teugels te lang, maar we zijn nog aan t loswerken eh

Overgang naar het halthouden, lastig, want sinds meneer de achteruitknop kent wil hij bij het halthouden ook al snel naar achter gaan sjezen.
Dat begint er al wat meer op te lijken.
Tempo terugnemen in draf geloof ik, ga ik altijd zo achterover zitten.
Even koekeloeren wat daar aan komt.
En de laatste (althans van degenen die ik durf plaatsen
)Mijn commentaar; zwabberende rolladebenen (oei wat confronterend zeg.. ik schrok werkelijk wel een beetje van mijn 'postuur'), ellebogen niet afsteken, een centjes zoeken en teugels korter.
Luuk is nu net 4, en sinds enkele maanden hebben we een dijk van een instructeur, die helaas nu op vakantie is. Hij heeft zijn bouw niet zo mee, en vind het nageven, inbuigen en met name de galop nog vreselijk moeilijk. Hij snapt in z'n koppie wel wat je van hem wil, maar je merkt de frustratie van zijn kant omdat hij er fysiek gewoon veel moeite mee heeft.
Dus mijn prioriteit is om hem sterker te maken, spierpijn zoveel mogelijk te voorkomen/verlichten en de frustratie beperken bv door lekkere buitenritjes.
Een B-proefje starten (ooit) ligt zeker in de planning, maar pas als hij, en ik, er klaar voor zijn. Geen haast

edit: dubbele foto verwijderd
Commentaar geef je zelf al