voor beide paarden was het de eerste keer.
we gingen om half 6 weg want ik moest als eerste dressuren om 8,30
Dat was met odessa, ik had 166 en het ging wel redelijk maar ik had meer punten verwacht.
daarna hebben we de cross gelopen en foto's gemaakt:
hindernis 4
hindernis5
hindernis 6 met daarna een heel eng geultje
hindernis 7
dan hindernis 8 en een geultje
hindernis 9
hindernis 11
hindernis 13
direct gevolg door 14
15
16
17
18
19
van de andere kant
21
en door naar de finish
toen heb ik met whisper dressuur gereden.
ze liep wel goed en had met 186 punten de ena hoogste punten van mijn ring.
daarna springen met des dat ging erg goed. foutloos.
toen de cross.
Odessa stopte 3x op 1 en daarna ging ze erover. Officieel was ik al uitgesloten maar ze lieten me doorgaan. na ook nog eens 3 weigeringen te hebben gemaakt op 2 ben ik gestopt. uitgestapt en whisper opgezadelt.
Ook whisper sprong goed ook al kon ik door de zeer slechte inspringring niet inspringen, was ik in het parcours foutloos.
de cross met whisper vond ik wel goed gaan. ze vond het maar raar, en sprong de eerste 2 hindernissen bijna uit stilstand bij hindernis 3 wou dat niet meer, dit was een hoge rieten haag en had ik 1 weigering. daar na ging het goed behalve bij de geultjes waar je doorheen moest om verder te kunnen de eerste kreeg ik haar met veel moeite overheen en de tweede die net na een hindernis kwam niet en viel ik over haar hoofd in het water, haar hoofdstel mee.
hoofdstel om doen er weer op en weer verder. super ging het tot ik bij de waterhindernis kwam. ze zag het water er al achter en stond stil, de tweede keer wou het wel en daarna kon ik om het water heen gelukkig.
en daarna naar de finish:

daarna nog wat foto's gemaakt van de b pony's
en een bokker helaas niet zo mooi geworden
..maar nu zie ik ze eens op B paarden hoogte. 

[/edit]