Ik rijd op manege Hillegom (zie site http://dieren.clubs.nl/rv_hillegom) en ik had nog wat leuke foto's liggen van ene aantal manege paarden:
Het logo van mijn site. Van links naar rechts: Cappuccino, Ginger en Surprise.

Cappuccino

Ik op Cappuccino na mijn wedsrijd (we waren 1e!!)

Ginger
Hallegro

Indy

Jerry (met veel moeite bleef ze op de 2e foto staan, ze is nogal nieuwsgierig.

Linards, hij kwam ons al vrolijk tegemoet toen hij de camara zag...

Ook Surpirse nam niet even de tijd om voor de camera te poseren en ging vrolijk aan de wandel of keek de verkeerde kant op. Helaas is deze pony nu blind en moet ze weg..

Tommy, een luie maar erg komische pony. Door zijn luiheid bleef Tommy gelukkig wel staan of ging hij gerudt verder met eten..

Let op! Ik eet zometeen de camera op!!

[img] http://www.clubs.nl/ClubsData/rv_hilleg ... .jpg[/img]
Dit is Yankee. Helaas is Yankee eind 2001 overleden. Maar omdat iedereen van de manege hem mist vond ik het wel de moeite waard om ook hem even op bokt te zetten..

Het paard hieronder is mijn lieve, mooi verzorgpaardje. Ze heet Kyra en is een KWPN merrie van 8 jaar oud. Helaas heeft ze op sommige foto's een kale plek op haar hoofd. dat komt door 1 van haar lompe acties en soms dan stoot ze wel eens haar hoofd

Hier ben ik haar aan het poetsen voor mijn wedstrijd.

Even poseren tijdens het poetsen..

Deze foto is vorige week gemaakt door een klein meisje (jaartja of 5 dacht ik..zat bij haar pappie op zijn nek..zag er erg komisch uit..

Dit is dus 1 van haar lompe acties...naar je toe lopen en er vervolgens achter komen dat ze vast staat aan 2 halstertouwen..ja, en dan kan ze wel eens boos kijken...vandaar dus deze foto.

En ook deze foto is door het kleine meisje genomen. Ik vind deze foto erg leuk alleen jammer van de verkeerde lichtinval..

Nou, dit ijn nog lang niet alle manege paarden maar niet alle foto's heb ik in de computer staan. Ik hoop dat jullie deze paarden welk leuk vonden om te zien!
Kuzz Kyralovertje