Ik heb getwijfeld waar dit moest, maar heb het nu toch maar ff hier neer gezet. Anders moet het maar verplaatst worden, hoor.
Goed, normaal rijd ik dus op mijn eigen lieverdje:
Firefly!

Ik rijd dan met een Engels zadel en doe (af en toe) een poging tot dressuur.
Nou heeft de eigenaar van de stalling ook een paard, maar zij mag niet meer rijden ivm rugproblemen. Dus ja, ik mocht op zich wel rijden, maar hij was niet zo lief en hij wou er nog wel eens vandoor gaan en bokken enzo. Volgens mij kreeg ik een grote glimlach op m'n gezicht, want dat leek me wel een leuke uitdaging. Goed, goed, ik mocht dan wel op Cody, die de bijnaam, 'monster' heeft. Dus ik had er al helemaal zin in, en toen bleek dat hij Western was! En niet alleen het zadel, maar ook het hoofdstel enzo... Dus ik heb gisteren ff snel een poging gedaan, en ik vind zelf de foto's nogal lachwekkend.
Je mag me gerust commentaar geven, maar ik denk dat ik er volgende keer toch gewoon een Engels zadel opgooi ofzo...
(vandaag heb ik hem trouwens een uitgebreid bad gegeven! Was volgens mij ookal een jaar niet gebeurd)...
Hier wordt meneer opgezadeld:

Ik vrees dat de foto te wazig is om te zien hoe stoffig enzo het zadel is:

En dat is dan NA dat ik het heb geprobeerd enigszins af te stoffen.
Hij is wel schattig he?

Hier zat ik er volgens mij net op. Ik had echt moeite om mijn voeten in die beugels te houden! Ik bleef ze maar verliezen en zat (in het begin) constant te voelen waar die beugels nou waren!

Hier ben ik volgens mij dan ook mijn beugel weer aan het zoeken...
En waarom ik m'n hand omhoog houd? Zal wel ergens voor aan het juichen zijn

Hier deed ik (denk ik) een poging tot het maken van een bocht...

Hij luisterde overigens nog redelijk naar beenhulpen en stopte als je alleen maar 'ho' zei.
Ehm...?

Jammer genoeg zijn de rest van de foto's echt nogal vaag of bewogen...
Ik vond het wel lachwekkend...

Edit: Het was echt vaag om in dat zadel te zitten. Ik heb eigenlijk wel vaker (op vakanties) in een westernzadel gezeten, maar deze zat vreemd? En ik verloor dus constant mijn beugels...
Mijn achterste deed vandaag trouwens ook pijn