Aangezien ik de hele week op introductie was geweest had ik dus niet geslapen en had oki de hele week rust gehad. Toen ik vrijdagavond thuiskwam bleek oki ontzettend verkouden te zijn en liep ze de hele tijd te hoesten. Zag het al niet meer zitten voor zaterdag en dacht erover af te melden. Gelukkig was het zaterdag heel erg veel minder en zijn we dus toch maar gaan wassen en vlechten. Ze was ontzettend vervelend dus had al goede hoop voor de wedstrijd (not).
Na bijna 2 uur gereden te hebben kwamen we in ermelo, daar snel aangemeld en toen rustig oki op gaan zadelen. Ze was erg rustig en met losrijden ging het op een paar schrikacties na niet verkeerd. In de ring ging het goed, op 1 middendraf na (draf --> galop --> halt --> galop). Na de 'proef' oki uitgestapt en op weg naar de trailer zagen we dat ze de tussenstand steeds bekend maakten. Dus oki op trailer gezet en terug naar de ringen. Bij de uitslagen stond ik er nog niet op, dachten we, maar even later bleek dat ik 2de stond met 77,5% en zover hadden we niet gekeken! Uiteindelijk kwamen er nog een paar goede tussen en eindigden we op de 5de plaats!
Tijdens de uitreiking kwam de jury nog naar me toe dat ik supernetjes had gereden. Had oki blijkbaar als 1 van de beste pony's voorgesteld (had zeer goed voor ruiter). Ook mooi compliment!!
Dus 5de van NL, ben echt supertrots op mijn poný!!
De foto's, niet op volgorde:

leuke pony 

ik had je gefeliciteerd toen je terug liep naar de trailer.. ik herkende van bokt dus ik denk zal je maar even feliciteren dan weet je ook wie ik ben
want ik had anders nog wel even gekeken.. maar ziet er super uit!!