Krs liep aardig. Hij was enorm kijkerig. Weet niet of het te zien is op de foto's maar aan de kant van A was ook het 'parkeerterrein' (er stond nog een draad tussen
) en daar was net een vrachtwagen aan het parkeren, daarbij was er nog een vrouw een paard aan het longeren dat aan het hinniken en aan het bokken was.
al bij al heeft hij eigenlijk nog best goed gelopen (naar de omstandigheden) en de proef werd beloond met 64.5% en een 2de plaats, met een halve % verschil met de 1ste die 65% had, en dat was ook het meisje dat ik éigenlijk liever niet op de 1ste plaats had gezien
(door persoonlijke redenen)De E5 ging ook redelijk, naar mijn gevoel minder dan de krs, ik was op mijn tijd precies klaar met inrijden, Ex liep lekker ontspannen etc maar toen heb iik nog een half uur moeten stappen omdat ze achter stonden
Dus toen liep die al weer wat minder lekker omdat ik niet goed wist wanneer ik nu binnen moest. Ook die proef ging aardig hoewel hij veel in protest kwam, vooral bij de halt en de keertwending wilde hij niet van de hoefslag af. Maar ook deze proef werd beloond met een 3de plaats en 62% met 2% achterstand op de 1ste en 1% op de 2de. Lagen dus aardig kort bij elkaar
Ik was niet geheel tevreden over hoe Ex heeft gelopen gezien hij zo kijkerig was, ik had liever in de buitenbak gereden daar is minder afleiding maar daar mochten alleen de paarden
die zoals gewoonlijk voorgetrokken werden. (dat is persoonlijke ervaring dus sorry als ik hiermee iemand 'kwets') maar de grote meerderheid wilde in de buitenbak omdat daar veel minder afleiding is en fijner rijden is (op zand en gesleept enzo)Ex groet smorgen's de Jury...
híer heb iik dus 2 weken aan gewerkt, en op wedstrijd gooit ie alsnog zijn hoofd de lucht in *zucht*van hand veranderen in arbeidsdraf, mooie foto vind ik dit.
c-x-a door een cirkel van hand veranderen.
voor het raakpunt met de hoefslag galop, x-a-x-a anderhalve cirkel
a arbeidsdraf hoefslag volgen c middenstap
afgroeten.
E5
c linkerhand hoefslag volgen
f-m gebroken lijn 5 meter
c-a middenlijn
overgang naar middenstap of voorbereiden op de overgang

c-x-c volte

dit hoort galop te zijn
galop
en, de keertwending waarbij hij niet van de hoefslag af wilde, ik kon dus simpelweg niet veel...Ik had totaal geen speling (10 cm ofzo) Maar al bij al ging hij nog 'aardig'

Benji met Mieke's moeder, ik heb hem ook nog even ingestapt! Jezus dat beest voelt zoooo groot
aan hem vóel je echt dat hij hengst is! Aan zijn hele manier van bewegen etc etc. Maar ik moest naar de prijsuitreiking dus nam Micheline het over 
en de prijsuitreiking van de E4 (krs)

we gaan proberen zo verder te doen. Heb een goede lesgever gevonden dus
!