Frank @ Wedstrijd M1

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Frank @ Wedstrijd M1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 20:45

Vandaag eventjes Annemien (Ienemienie) aangemoedigd Commentaar mag ze zelf geven!

Frankie is zo'n schatje en mooi

Afbeelding
Volte 10 mtr.

Afbeelding
Halthouden

Afbeelding
Ik denk uitgestrekte stap

Afbeelding
Galopje

Afbeelding
Contra

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
lief koppie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
apart oog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Frankinero

Re: Frank @ Wedstrijd M1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:50

Bedankt Marri, ze zijn echt gaaaaaaf.

Ik had dus 150 en 140 punten, niet echt wouwie maar hij liep wel echt goed.

Ik heb echt fijn gereden en k weet ook wel waar de fouten zitten.

In uitgestrekte stap moest hij meer dalen maar ik heb er altijd en 7 of een 8 voor maar deze bak was heel zwaar.
Contragalop e.d. gingen ook goed, hij was wel iets kijkerig maar ja.
Volgende keer beter.
We zijn nu 4 keer M1 gestart en we hebben 4 winstpunten. En vergeet vooral niet dat het een vierspan paard is dus ik rij hem niet zo heel veel. Volgende week hebben we onze laatste vierspanwedstrijd en dan is hij heel de winter voor mij. JIPPIE!!!

Thanx he Mar.

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:51

Aparte aftekeningen heeft hij! Vooral op z'n hoofd! Mooi hoor Je rijdt hem netjes.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 20:53

jah het was zeer leuk hoor zonde dat we vandaag een k*t jury hadden om het maar even te zaggen hij liep namelijk super maarja joh Je hebt wel een mooie beker mien

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 20:56

Ach ja jury staat er om bekend joh! Volgende keer niet meer bij starten! Tis jammer dat je het niet vroeg genoeg van tevoren weet
Ik start er ook niet meer bij

Haha ze staat nu toch onder aan de lijst bij de vereniging

Frank deed het prima hoor, ik vond het er goed uitzien!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:01

Apart getekende bonte!
Hij zou nog wel wat meer spieren in de hals mogen hebben. Rijden jullie al lang M1 of nog maar net?

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 21:09

@ Joyce B

Ienemienie schreef:
We zijn nu 4 keer M1 gestart en we hebben 4 winstpunten. En vergeet vooral niet dat het een vierspan paard is dus ik rij hem niet zo heel veel. Volgende week hebben we onze laatste vierspanwedstrijd en dan is hij heel de winter voor mij. JIPPIE!!!

TheNinaGame

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 22:07

welke jury was het dan???

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 23:50

Hey mijn oude manege

Ik vind het er netjes uitzien, jammer van de punten..

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 07:58

Frank ging super,juliie hadden echt winst moeten hebben,maar ja......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:00

Ziet er leuk uit! Apart getekend is ie ook.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:11

Jammer van je punten want het ziet er niet slecht uit hoor!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 08:32

Hi hi, niet goed genoeg gelezen...
Dat van het vierspan en niet vaak rijden verklaard waarschijnlijk zijn hals, ik vind hem wat te recht, zie paarden liever ronder met meer gebogen halsspieren. wel knap dat je het dan al zo ver geschopt hebt met hem. Succes van de winter!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 11:20

@JoyceB, ik rij hem nu alleen maar een week voordat we een wedstrijd hebben. We zijn veel weg met de vierspannen en tja daar is hij voor gekocht. We waren in een jaar M1 startgerechtigd en we rijden niet zo heel veel vooral nu niet. We zijn nu om het weekend weg met de vierspannen en ik wil hem niet elke week weg van stal halen. Dus ja vanaf Oktober gaan we weer lekker om de 3 weken wedstrijd rijden maar dan kunnen we weer niet in de bak rijden en rijden we veel buiten.
Gelukkig gaan we verhuizen en krijgen we een binnenbak.
Ik vind ook dat hij wat ronder zou mogen in zijn hals maar hij heeft best een kortnekje voor een paard van 1.74.

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 11:24

TheNinaGame schreef:
welke jury was het dan???

Elly Mol-Braat. Alias Elly Snol.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 14:06

Ik vind het persoonlijk altijd een beetje banketstaaf om af te geven op de jury. als je echt goed rijdt, krijg je je winst echt wel, bij de een nu eenmaal wat makkelijker als bij de ander. Hijmag zijn achterbeen veel meer buigen, en je ziet dat het gewicht nog iet goed genoeg door achteren gedragen wordt, waardoor je ook nooit een echt correcte aanleuning kunt hebben. Op de volte 10 mtr mist ie wat buiging en balans..
Ik bedoel dit absoluut niet aanvallend, want het beeld is zeer vriendelijk, en ik vind het echt onwijs knap wat je met zo weinig rijden, en met een paard wat zoveel in een 4-span loopt hebt bereikt! Dan doen je veel die elke dag kunnen rijden niet zo snel na hoor! (enne.. die bak daar is indd NIEt fijn! )

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 14:33

Er was nog iemand in de m1 die een nette proef neer had gezet en die kreeg maar 136 punten bij haar[dus in mijn ogen ligt het nu dus wel aan de jury ]

vervloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 14:38

heel mmooi paard heel apparte tekeninge op zijn lijf ik vind dat je het goed gedaan hebt als je hem niet veel berrijd

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 16:06

Passionato schreef:
Ik vind het persoonlijk altijd een beetje banketstaaf om af te geven op de jury. als je echt goed rijdt, krijg je je winst echt wel, bij de een nu eenmaal wat makkelijker als bij de ander. Hijmag zijn achterbeen veel meer buigen, en je ziet dat het gewicht nog iet goed genoeg door achteren gedragen wordt, waardoor je ook nooit een echt correcte aanleuning kunt hebben. Op de volte 10 mtr mist ie wat buiging en balans..
Ik bedoel dit absoluut niet aanvallend, want het beeld is zeer vriendelijk, en ik vind het echt onwijs knap wat je met zo weinig rijden, en met een paard wat zoveel in een 4-span loopt hebt bereikt! Dan doen je veel die elke dag kunnen rijden niet zo snel na hoor! (enne.. die bak daar is indd NIEt fijn! )

Ik wist al dat ik geen punten ging krijgen maar ben toch gegaan. Hier in de omgeving staat ze er om bekend en over heel de dag is er maar 1 die een winstpunt heeft gekregen. Ik weet t ook wel als ik K*T rij hoor . Maar deze ging echt lekker.

OVer zijn achterhand, tja ik heb 1 keer les gehad (k heb dus nooit les) en die zij zei dat hij juist een goeie achterhand had. Maar ja misschien als ik hem echt elke dag zou kunnen trainen dan zou hij wel beter lopen. Maar nu ben ik hem weer een week kwijt want van t weekend hebben we weer een vierspanwedstrijd in Deurne.

Voel me ook niet aangevallen hoor! Die bak was nu nog zwaarder dan normaal. Hij is altijd zwaar maar nu nog nat en dus nog zwaarder. We moesten er echt aan sjouwen.

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 17:54

Ja I know, die bak vind ik ook niet fijn. Ook niet omdat hij aan een kant is afgezet met een soort schrikband, die van mij vond dat doodeng..
Volgens mij heeft hij inderdaad wel een hele goede achterhand, alleen op de foto's mag hij hem wat correcter gebruiken. In plaats van meer stuwen, wat meer dragen.. snap je? Ach, soms krijg je teveel punten,e n soms te weinig, als je maar lekker gereden hebt, toch?
maar nogmaals, echt knap wat je doet met dit mooie bonte ding

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:15

Passionato schreef:
Ja I know, die bak vind ik ook niet fijn. Ook niet omdat hij aan een kant is afgezet met een soort schrikband, die van mij vond dat doodeng..
Volgens mij heeft hij inderdaad wel een hele goede achterhand, alleen op de foto's mag hij hem wat correcter gebruiken. In plaats van meer stuwen, wat meer dragen.. snap je? Ach, soms krijg je teveel punten,e n soms te weinig, als je maar lekker gereden hebt, toch?
maar nogmaals, echt knap wat je doet met dit mooie bonte ding

Dank je. Ik heb me gewoon weer opgegeven voor over 2.5 week.
Ik ga ze laten zien dat wij samen die Z1 kunnen halen.
Maar ja met zulke punten wil je er wel eens mee stoppen.
Ik heb heerlijk gereden en tja dat is het belangrijkst.
We gaan nu van het weekend nog een keer met het vierspan weg en daarna kunnen we 2 weken oefenen. Is wel eens wat anders dan 1 weekje haha.
Maar wat rij jij en waar rij jij zoal. Misschien kom ik je wel eens tegen.

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:24

hejj wat een leuke foto's ! maar vraagje: waar de fotos gemaakt zijn, sta je daar ook met je paard? daar heb ik namelijk 10 jaar op de manege gereden. !
ben wel benieuwd of je daar staat, en welke manege pony's/ paarden er nog zijn!

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:41

Nee gelukkig sta ik daar niet, ik rij daar een paar keer per jaar wedstrijd. Dus helaas kan je niet verder helpen.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 20:43

Cool dat zorro-masker van je paard
en het ziet er netjes uit, mooie combinatie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 21:17

Ienemienie schreef:
Ik wist al dat ik geen punten ging krijgen maar ben toch gegaan. Hier in de omgeving staat ze er om bekend en over heel de dag is er maar 1 die een winstpunt heeft gekregen. Ik weet t ook wel als ik K*T rij hoor . Maar deze ging echt lekker.

OVer zijn achterhand, tja ik heb 1 keer les gehad (k heb dus nooit les) en die zij zei dat hij juist een goeie achterhand had. Maar ja misschien als ik hem echt elke dag zou kunnen trainen dan zou hij wel beter lopen. Maar nu ben ik hem weer een week kwijt want van t weekend hebben we weer een vierspanwedstrijd in Deurne.

Voel me ook niet aangevallen hoor! Die bak was nu nog zwaarder dan normaal. Hij is altijd zwaar maar nu nog nat en dus nog zwaarder. We moesten er echt aan sjouwen.

En toch als je goed rijd, krijg je je punten echt wel. Ik baal ook weleens als ik geen winst rij, maar goed dan is het niet genoeg geweest. Al loopt hij voor jou lekker, voor de jury misschien niet genoeg. Ik had in Mei ook een hele strenge jury, gaf maar vrij weinig punten, ik werd toen 2 keer 2e met hele mooie punten + een persoonlijk compliment. Zolang jij je proefje goed rijd, zijn die punten er ook.

Misschien ligt het aan foute moment, maar ik vind je punten als ik de foto's zie eigenlijk mooi kwa beoordeling. Ik zie hem er af en toe toch uitkomen, houd zijn rug wat stijfjes, en zou wat meer mogen dragen.