een knappe
7 jarige Gribaldi x Casimier.Op deze foto's zat ik er voor het eerst op, ik heb flink moeten slikken toen ik de foto's zag.
Ik heb voor de komende tijd iig genoeg huiswerk.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
7 jarige Gribaldi x Casimier.
Ik heb voor de komende tijd iig genoeg huiswerk.

meiske16 schreef:mooi beestje,maar je zegt dat ie al 7 is?en je zit er hier voor eht eerst op?
hoe zit dat?

Pipo schreef:MOoie fotos HL! Knap peerd hoor!
Ligt dat zadel alleen zo slecht erop? Lijkt of ie achter steeds van de rug af komt?

lilykashmir schreef:Leuk paardje!
Veel plezier er mee!
Wat heeft hij eigenlijk idd al gelopen?
Leuke combinatie!
Countrygurl schreef:Wat een mooi paard zeg!![]()
Hoe groot is ie ?
Lenn schreef:Dat is nog eens een aanwinst! Echt een plaatje
vind ik. Ik zit nog steeds op mijn roze wolkje
als ik aan hem denk.
Kaat18 schreef:Hele leuke combi! Zou zeggen; probeer wat rechterop te zitten, het lijkt nu alsof je naar voren hangt (komt wellicht door het zadel), enne we zijn niet op pianoles he?!
Ik probeer dit onbewust te corrigeren in mijn rug, waardoor die weer erg hol wordt soms, ipv beter op mijn gat te gaan zitten.
Mause schreef:
Als je me de volgende keer ff laat weten als je er weer opstapt, dan kom ik ook wel ff fotootjes maken!

SanderP schreef:Ziet er goed uit Cobie, oefening baart kunst, dus dat gaat helemaal goed komen!![]()
![]()
Had je wel een fijn gevoel bij het rijden van je mooie paard?
Chocolaatje schreef:Maak je over twee maanden nog eens foto's? Kunnen we het verschil zien! Ik weet zeker dat het steeds beter zal gaan. Het zou mooi zijn als-ie iets meer bij elkaar wordt gereden.
En ja, hij loopt hier bij mij echt heel erg uit elkaar.

).