Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar het is te proberen
veel succes ermee..
leek precies op die van jouw... int begin alles braaf doen en later omdat het er denk ik ging vervelen lopen klieren en kont keren en gewoon niks meer doen.. op me af komen deed ze nooit maar wel steigeren enzo.. we hebben toen voor meer afwisseling gezorgt niet de hele tijd hetzelfde doen maar ook andere dingen gaan doen en er als ze het toch blijft doen goed op der donder geven.. het heeft geholpen bij ons vooral die afwisseling deed het hem... ik hoop dat het wat helpt
ik ken het probleem en zat afentoe echt met mn handen in mn haar want ik wist het gewoon niet meer.. maar nu loopt ze al een stuk beter

maar gewoon het in je stem laten doorklinken en er goed voorwaarts laten gaan en als ze stil staat gewoon iets verzinnen wat zij niet leuk vind ..
) totdat ze begreep van als ik stil ga staan of rare dingen ga doen moet ik hard rennen.. toen was het zo'n beetje over
verzin iets waarvan jij denkt ze vind het niet leuk en dat doen als ze weer vervelend doet dan leert ze het vanzelf wel af denk ik.. mja dat hielp bij ons en mischien niet bij jouw mja tis het proberen waard
pretty_lover schreef:de eigennaaresse zei al dat ik te lief ben maar nog strenger zijn lukt me niet