Deze heeft ze dan ook met 2 meisjes laten lopen en laten springen onder het zadel.. Deze man is een eigenaar van een springstal en ik ken hem en hij weet wel wat hij doet..
Naja, tryout heeft verder af en toe gelopen met annefleur (9jr.) en verder lekker op de wei gestaan.. een beetje nadenken over wat hij geleerd heeft..
We waren de hele week bij de paarden, we moesten er een weekje opassen en er slapen, dus ik had alle tijd voor hem..
De eerste dag heb ik hem lekker losgegooid en lekker gepoetst en een beetje getoilleteerd..
De volgende dag heb ik hem aan de longeerlijn gehad:
Lekker los stappen, met zijn wilde, ongetrokken manen
Toen op de andere hand loswerken, meer foto's heb ik hier niet van want het is erg moeilijk om foto's te maken met mijn linkerhand

Mooi draf moment
Natuurlijk moet hij even laten zien hoe hard hij kan
Nog eentje van de andere kant
Toen lekker uitgestapt..
Eerst zo en toen nog 10 minuutjes aan de hand..
De dag daarop ben ik op hm gaan rijden.. Gewoon lekker lang losgestapt en lekker dressuur gereden
Draf foto..
Halthou foto.. Ik liet mijn handen net wat losser omdat ik een overgang wou maken naarhet stap
Hier was hij heel lekker ontspannen..
Het bewijs dat hij lekker heeft gewerkt

2 dagen later heeft mijn vriendin stephanie (skippy hier op bokt) op hem gereden.. de laatste keer voor haar..
Ze heeft nog even balkjes met hem gedraafd..
Gister morgen heb ik try nog even gereden en dat was de week al weer.. ik zit nu eindelijk thuis na 4 weken

Ik zat te twijfelen of ik de foto's er wel op zou zetten.. want waarschijnlijk krijg ik toch weer commentaar dat ik te groot ben ik niet kan rijden..
Maar er zitten soms ook goede tips tussen.. dus heb ik het toch maar gedaan...
Ik ben te groot, maar niet te zwaar. Ik heb van verschillende mensen in real life te horen gekregen dat try out zo netjes is aangereden.. dus dat vond ik toch wel leuk om te horen

Nou dat was het.. hou het wel netjes en commnetaar onderbouwd!

Nog veel plezier met hem