Hier nog een paar... Zoek en gij zult vinden..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:00

WOW die dingen zijn best mooi! Vooral die met die verschillende gezichten in die rotsen vind ik mooi!

Montreux

Berichten: 641
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:11

Vind dit echt schitterende kunst! heel mooi gedetailleerd en dan op een briljante manier andere beelden erin verborgen. Echt knap gedaan. Maar waar haal je toch al die mooie plaatjes vandaan??? Zou er zo mijn huis mee willen volhangen!! Kan je hier ook posters van kopen??

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:13

Helaas zijn ze alleen als gelimiteerde print te verkrijgen en de mooiste al uitverkocht, of alleen voor grof geld op de tweedehands markt te krijgen. Ik had er beslist een paar als poster willen hebben. Ik hou van schilderijen met een verhaal...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 14:18

Montreux schreef:
Vind dit echt schitterende kunst! heel mooi gedetailleerd en dan op een briljante manier andere beelden erin verborgen. Echt knap gedaan. Maar waar haal je toch al die mooie plaatjes vandaan??? Zou er zo mijn huis mee willen volhangen!! Kan je hier ook posters van kopen??



De afbeeldingen vind je door op www.google.com en dan op afbeeldingen gaan. In de search: Bev Doolittle intikken.

Je komt dan vanzelf op pagina's van gallerijen, en de prijzen staan er meestal wel bij... Niet schrikken, ze zijn schreeuwend duur...

Veel van haar werk is ook in boekvorm uitgegeven. Kijk maar op Amazon of Barns & Noble.