!! Effe uitleg ik heb een paar jaar terug op de pony van mijn vriendin gesprongen en ook nog op een shetje maar dat was al weer een tijdje geleden en een tijdje daarna probeerde ik het weer op de pony maar het ging echt niet en ik werd bang, te vroege afzet niet klaar voor zijn door te onverwachtse sprong. Toen durfde ik alleen nog maar op het shetje maar ja wat is dat. Toen kreeg ik Sugar als verzorgpony en ben toen met balkjes begonnen en een sprongetje van 10 cm vond ik al eng ook omdat sugar een dressuurpony is en geen springpony dus!! En al een tijd niet mee gesprongen had en de sprong niet goed kon inschatten. Dat heb ik steeds wat meer opgebouwd tot dat ik op de 20 cm zat (kruisje) Toen ging ik op vakantie en heb toen ook springles gehad (camping de otterberg) Daar kreeg ik het vertrouwen weer terug!!! En nu ben ik een paar weekje terug en heb het sinds dinsdag weer opgepakt!! De foto's zijn van woensdag.Hier komen ze dan:
Dit is het hoogste wat ik tot nu toe met Sugar heb gesprongen. Van te voren had ik zoiets dat haal ik toch niet dus dat spring ik toch niet. Maar Nathalie (nathalie84) had op deze hoogte ook gesprongen en ja ze springt niet zo gauw met ali en toen dacht ik wat zij kan kan ik misschien ook wel en het gaat nu zo goed laten we het gewoon proberen (Sugar moet dat gemakkelijk kunnen halen) dus hierbij de 73 cm (ja we hebben het nagemeten)
En de mooiste die we gaan laten uitvergroten:
Ik vond dat het eigenlijk best goed ging voor mijn doen! Er is echter wel nog veel werk aan de winkel, maar we komen er wel!!
OOOhhh ja mijn handen zitten verkeerd maar Sugar gaat hard op een hindernis af en dan vergeet ze dat ze ook nog moet uitkomen en nou houd ik er wat tegen maar vergeet net voor de sprong los te laten!! Enne mijn tenen!!:D
En als laatste nathalie (nathalie84) bedankt voor het maken van de foto's!!

.
was soms een beetje te laat
haha vind de foto's er super uitzien sandra!!

en je houding; hte kan altyd slechter gewoon veel oefenen