Ze is nogal dik maar dat komt omdat ze door een gebroken griffelbeentje ruim drie maanden in de wei heeft gestaan. (dus wees een beetje vriendelijk met commentaar
)We zijn nu net weer twee weken rustig aan bezig. Dus dat betekent zo'n twintig minuten rijden met amper draf, en dat dan opbouwen. Dus alle draf-foto's hier zijn heel snel na elkaar gemaakt. Het rijden heeft met buiten en in de bak samen maar iets van een half uur geduurd namelijk. 
Netjes gepoetst voor het rijden. Let op haar nieuwe naambordje op de achtergrond!!

Net vertrokken, ik op Indy. Hier is goed te zien hoe dik ze is.

Hier hadden Indy en ik allebei erg lol.
Ze had net op een vreemde manier geprobeerd haar energie eruit te 'springen'.Indy's hoofdje.
In de buitenbak. Else-Bente (Indy's bijrijdster) zit er nu op. We waren maar naar de bak vertrokken omdat Indy buiten iets te energiek was. Ze had Else-Bente er bijna afgebokt namelijk!

Ik ben heel trots op deze foto! Want Indy gebruikte haar achterbenen amper toen ik haar een half jaar terug op de manege kocht. Ik heb haar toen twee maanden gereden en daarna heeft ze ruim drie stilgestaan. Maar ze gebruikt haar been na de pauze toch nog!

De ontspanning begon langzaam te komen, hoewel het hier nog wat tegenvalt.
Helaas heb ik van de echte ontspanning geen foto gemaakt.Indy na het rijden.
In de wei met de nieuwe vliegendeken, die ze van Else-Bente heeft gekregen!
En de laatste foto alweer. Indy had al rollend haar halster afgedaan, en Else-Bente roept hier heel verbaasd: "Het halster zit nog helemaal dicht!!"

Eindelijk kan je dr dan mee rijden!! Hij is echt onwijs stoer!