Donja maakt een sprongetje

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Donja maakt een sprongetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 11:28

Omdat ik zelf niet zo'n ster ben in het springen (last van mijn rug), maar Donja het super vindt om te doen, heeft gisteravond een vriendin met Donja gesprongen. Omdat de batterij van mn digi bijna leeg was werd de reactietijd tussen op het knopje drukken en de foto maken helaas erg langzaam, dus ik heb eigenlijk maar 2 gelukte springfoto's. Vandaar ook wat loswerk plaatjes.

Commentaar mag altijd. Ik weet wat mijn fouten zijn en ben hard aan het werk om ze te verbeteren. Donja is zoals jullie kunnen zien een beetje te dik.

Donja en ik
Afbeelding

Rechtop zitten is soms best moeilijk.
Afbeelding

Dit is al een stuk beter.
Afbeelding

Afbeelding

Balkjes draven
Afbeelding

Marijke (niet op bokt) neemt het over
Afbeelding

Foto's van het inspringen
Afbeelding

Afbeelding

Ik spring niet zo vaak met Donja, dus heel erg hoog zijn we niet gegaan, ik denk tot 80cm. Helaas zijn daar geen foto's van. Toen werd ze moe en vonden we het genoeg voor deze keer. Bovendien had Marijke al een jaar niet op Donja gereden, dus ze wilde het rustig aan doen. Donja begint pas echt haar best te doen als het wat hoger wordt, dus we gaan dit zeker nog herhalen.
Laatst bijgewerkt door Imre op 24-08-05 11:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Chaelle

Re: Donja maakt een sprongetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 11:33

Leuk paardje zeg
Fijn dat je vriendin voor je mee je paardje wilt springen..
Veel plezier nog !!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 12:17

He Donja in actie Ik vind het dikzijn best meevallen hoor, ze is al veel minder dik! En Donja blijft een leuk beest om te zien, definitly

Laurine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 12:46

Je kan zelf ook altijd een laag sprongetje proberen te springen ik ben ook niet zoon springert maar ik heb van de week 0.80 cm gesprongen je moet je pony vertrouwen en dat kan ik nu steeds meer maarja eluke pony!!

Maaikyhj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 12:48

Het ziet er goed uit hoor!! Leuk dat ze op deze manier toch lekker even kan springen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 18:59

lammiej schreef:
Je kan zelf ook altijd een laag sprongetje proberen te springen ik ben ook niet zoon springert maar ik heb van de week 0.80 cm gesprongen je moet je pony vertrouwen en dat kan ik nu steeds meer maarja eluke pony!!

Lage sprongetjes maak ik ook wel, maar Donja houdt van hoog. Dus vandaar dat iemand anders dat met haar gedaan heeft.

vlieland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 19:04

leuke foto's hoor en ook leuk dat iemand dat voor je doet en je paardje toch even kan springen!!