Zaterdag was Pjelk wat traag. Ik had waarschijnlijk wat te lang losgereden en ik moest echt alle zeilen bijzetten om hem een beetje kwiek te houden in de proef. De middendraf, normaal een sterk onderdeel van ons, werd dan ook helemaal niets. Of hij toonde hem amper of hij viel in galop.
Deze foto`s zijn van zaterdag. Ik reed toen 156 en 146 punten.

B afwenden X halthouden

Draf

Poging tot middendraf denk ik

Galop

Van zondag heb ik helaas geen foto`s. Heel helaas want het ging erg goed toen. Ik had maar 10 minuutjes ofzo losgereden waarna Pjelk heel fijn liep. Loa maar toch nog voorwaarts. Eigenlijk was ik toen nog niet aan de beurt maar omdat de ruiter voor mij nog niet klaar was mocht ik even eerder
.De eerste proef ging daardoor echt fijn. Pjelk wist weer hoe de middendraf moest wat veel makkelijker gaat na korter losrijden (hier scoorden we zelfs achten op! Het resultaat was 163 punten
De tweede proef werd al weer minder want Pjelk was al best moe. Daarbij waren wat voorwerpen naast de bak, zoals schriklint, erg eng volgens hem.
Er was zondag ook een echte fotograaf (van xandro.nl) waarbij ik aangegeven had dat ik ook wel foto`s wilde. Helaas bleek er nog iemand tegelijk met mij te rijden en die heeft hij wel gefotografeert en mij niet
. Echt wel balen!En nog een plaatje waar ik best een beetje trots op ben; van de training laatst.

De punten waren niet heel super deze dagen en ook heb ik niet de laatste drie wp`s gehaald waarop ik hoopte om naar de L2 over te mogen. Toch ben ik erg tevreden omdat Pjelk mn zondag echt lekker liep en ik probleempjes in de ring zelf oplossen kon. Ook weet ik nu weer beter hoe ik hem het best losrijden kan
en we hoeven nog maar één puntje voor de L2!
hoeveel punten had je in je 2e proefje op zondag want dat staat er niet bij (of ik ben blind
)
Verder gefeliciteerd met je goede punten!