Vorderingen van mijn paard door de jaren heen op een rijtje.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bombarie

Vorderingen van mijn paard door de jaren heen op een rijtje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 19:35

Zo leuk dat ik even die fotos allemaal naast elkaar gelegd heb, dit maakt toch wel iets duidelijk vind ik, waar we het allemaal voor doen hihi, dit gaat ongeveer over anderhalf jaar ofzo. Je kunt goed zien hoe er door de tijd ontspanning en verzameling inkomt. echt grappig.

Hier waren we echt net een beetje met dressuur bezig, net een paar lessen gehad toen. Hij liep nog erg op de voorhand en hij was niet echt aan 't been.
Afbeelding
Hier zwengelt de achterkant maar iets heen maar hij gaat niet meer op de voorhand, hij loopt wel wat op eigen benen.
Afbeelding
Hier komt de achterhand er al iets mooier onder, hij loopt ook in evenwicht maar nog niet mooi gebogen, zijn rug is ook nog wat gespannen.
Afbeelding
Hier laat hij alles lekker los, hij buigt ook wat in, een beginnend-aan-de-teugel paard zegmaar, ook zijn achterhand neemt hij nog goed mee.
Afbeelding
Kijk hier zie je het verschil goed met de vorige, als hij laag en rond mooi ontspannen loopt kunnen we werken aan de oprichting, hier ben ik heel blij mee hihi.
Afbeelding
Afbeelding

Leuk om te zien hé, commentaar mag, mits een beetje vriendelijk haha nouja dat is logisch, Groetjes van Saar!!!

Bombarie

Re: Vorderingen van mijn paard door de jaren heen op een rij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 19:39

Ohwja en trouwens zoals jullie opvalt heb ik één lievelingsrijbroek (al drie jaar heb ik die...) schaaam hahaha heb inmiddels wel een nieuwe hoor

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 19:40

Ik vind het verbetering. Hij gebruikt nou veel beter zijn achterhand en loopt ook veel mooier. Goed gedaan hoor! Ben eigenlijk niet zo dol op tinkers, maar deze is wel leuk
xx stefanie

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 19:42

thnx hihi, leuk om te horen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:20

Die eennalaatste foto is erg leuk Hij doet het leuk bij je!!!
Jij bent ook erg veranderd zo te zien haha

_Sanneman_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:26

Leuk hoor! Enne, heb jij elke keer hetzelfde dekje ofzo leuk paard!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:29

oo je benen let daar op maar verder ziet het netjes uit

Astertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:32

Op die laatste foto leg je je been wel wat ver naar achter of komt dat door de foto?
Verder echt een super mooie tinker..

*jaloers*...

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 20:33

Haha nee die laatste twee fotos die heb ik zelf gemaakt er zit een vriendin op, maar je kunt er eigenlijk iedereen op zetten, en als diegene goed rijden kan boek je al gauw hetzelfde resultaat hihi, ik strik binnenkort wel even mijn vriendje voor fotos want ik heb ook een heel leuk Anky setje gekocht en een nieuwe rijbroek haha werd weleens tijd. Maar het is toeval van dat dekje want ik barst werkelijk van de dekjes, ik heb er iets van 15.. snap het ook niet, hij was steeds net gewassen als we fotos gingen maken, maar het is juist leuk want zo zie je ook de vorderingen goed, daarom heb ik ook alleen draf fotos. Groetjes!!

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 20:36

Astertje schreef:
Op die laatste foto leg je je been wel wat ver naar achter of komt dat door de foto?
Verder echt een super mooie tinker..

*jaloers*...

thnx, volgensmij is dat met dat been een soort van appuyement of een wijkachtig iets ofzo, iig een zijgang.. maar je weet natuurlijk nooit meer wat je op zo'n moment allemaal trachtte te doen hahaha..