Hij liep super braaf de trailer op en af, dus dat was vast goed. Toen we bij Milou kwamen, zagen we dat ze bezig waren de uien van het land af te halen. Overal stonden lopende banden, kiepers, vrachtwagens en dat soort dingen. Nog best spannend voor een 4 jarig paardje. Gelukkig was hij superbraaf, en liep hij zo overal langs naar de bak. Hij is niet een keer geschrokken van al het lawaai. Je ziet wel op de fotos dat hij wat gespannen is, maar dat verwachtte ik niet anders van zo'n jong dier voor het eerst mee naar zo'n vreemde plek. Nou, hier dan de foto's.
Ieull, er zijn daar uien, weet je wel zeker dat we daar langs moeten?
Eventjes wat uit laten zakken
Zo willen we hem hebben
als ik zelf nou nog eens rechtop ging zitten 
Pasje wijken in stap. Hier laat hij net de verbinding weer los, die neiging heeft hij vaker. We de hele tijd bezig geweest om hem te leren verbinding te houden.
Lekker drafje, wat een ollekebolleke paard is het ook

Hoho, handjes bij elkaar en rechtop blijven zitten!! Wel lastig hoor, zo'n groot schommelschip

Al iets beter, maar dat rechtop zitten is wel een drama
Nog een galopje op de andere hand. Wat een super boerderij-mak paard

De rest van de foto's zal ik maar niet plaatsen, want dan zijn we nog wel even bezig. Ik ben supertrots dat Upgrade zich zo geweldig gedragen heeft. Hij is echt nergens bang voor. Op mijn eigen houding is nogal wat aan te merken. Rechtop zitten, handen bij elkaar en handen rechtop....
Wat vinden jullie van mijn topper?

commentaar heb je zelf al gegeven