Hier het fotoverslag met dank aan mijn bijrijdster en groom gisteren
Bij de voorkeuring

Opgezadeld en klaar voor de start

vlakbij het 1e groompunt

Met mijn andere supergroom Tallie1979

Het kootwijkerzand

En weer op weg

Bij de PA even afgestapt, mocht wel meteen door met hartslag 60 maar de ademhaling was nog wel hoog zei de vet, dus Omar even rust gegeven.

Bijna bij de finish

Bij de finish hartslag 48! Helemaal trots op mijn kanjer

Even knuffelen

30 min. voor het aanbieden van de eindkeuring

Nakeuring

Omie en ik

De gekke bekken nog niet af kunnen leren

De locomotie, een A voor locomotie zowel bij start als de finish

Mijn held!

Het was een fantastische dag vandaag en ben echt super trots op mijn ventje! Ik had nooit gedacht dat ik zonder problemen ingehaald kon worden in draf en zelfs galop, hij vond het niet leuk maar bleef heel braaf en begon er zelfs aan te wennen. Op een gegeven moment konden mensen gewoon bij me wegdraven als ik nog even wou blijven stappen.
Ik was nog wel verkeerd gereden samen met nog zo'n 15 ruiters en heb in totaal zo'n 5 km te ver gereden voor we de route terug hadden gevonden (afslag gemist
). Uiteindelijk ben ik gelukkig nog wel op tijd gefinished met een hartslag van 48 en ben 77e geworden van de 97 gestarte combinaties. Er waren er helaas een heleboel die doordat ze verdwaald waren niet meer binnen de tijd waren binnengekomen en dus waren gediskwalificeerd. Ik heb mijn 1e klasse I rit goed uitgereden met 9.333 km per uur
Misschien ga ik Peelrand nog rijden op 22 oktober a.s. Ik heb de smaak goed te pakken! Gelukkig was Omar vandaag nog goed gehumeurd en liep hij goed maar wel een beetje stijfjes aan de longeerlijn dus we doen het even rustig aan. Ik heb zelf behoorlijke spierpijn dus dat zal hij wel dubbel zo erg hebben.
Het was het helemaal waard hoor! We hebben het onwijs naar ons zin gehad!