ze was echt heel fijn en liep lekker, ze zat niet vast dus kon lekker oefenen.
er staan ook wat foto's van michelle met Don Bijou bij, maar het heeft geen zin om op haar commentaar te geven..ze zit niet op bokt

mijn beugels zijn trouwens te kort, was vergeten ze weer een gaatje langer te maken want had zaterdag buiten gereden, en dan doe ik ze altijd 1 korter.
ps. Cap is eigen keus!
eerst even lekker in stappen:

rustig opgepakt:

aandraven: (leuk..staan zit..
)
na even lekker te hebben in gereden, aan de echte oefeningen begonnen. we zijn nu veel aan het oefenen met wijken (wat ze in galop makkelijker doet dan in draf) dus daar zijn wat meer foto's van:
schattig hoofdje zo:

hier kruist ze mooi over: (ben nog niet bezig om haar nagefelijk te laten lopen onder het wijken, eerst dat zelf maar onder de knie krijgen
)
ik weet niet wat ik hier precies aan het doen was..maar volgens mij was het draf: en weer die staan zit

in de galop:
stukje middengalop, niet echt een mooie foto:

aan het wijken, achterhand er wel mooi bij, ook niet zo'n mooie foto, en jezus mijn houding! en dat niet alleen op deze foto maar op allemaal

dit vind ik wel een mooie foto, alleen weer jammer van mijn houding

het is trouwens middendraf

nog een stand foto:

michele en Don:
geen rij foto's van, ze is erg aan het oefen om Don losser te maken, hij is heel sterk en gaat nogal snel hangen:

en een slapende Don

en nog een lieve foto van Don en Zoë:

commentaar:
- mijn houding!! jezus nu zie ik pas hoe erg ik naar voren val..
- mijn benen leg vaak te ver naar achter
foto's zijn wel heel erg achteruit gegaan door het uploaden zeg
Dikke kus!
Alleen laat haar met wijken wat minder stelling nemen.. Als je haar dat zo aanleert is het heel moeilijk om weer af te leren! Verder een heel leuk paardje 
snel maar weer een gaatje langer