omira @ work in blauw setje (verschil?)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cha_mira

omira @ work in blauw setje (verschil?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 19:08

hey,
nog even wat ter informatie, dit is dus mijn paard omira, ze was een groen paard toen ik haar kocht en heb er problemen mee gehad,maar deze zijn nu verleden tijd.Die martingal is niet van mij en ik weet dat hij wat te klein is, maar ik ga een nieuw gaan kopen van men eigen.
Vandaag was de les heel goed verlopen zonder gebok, alleen neidig naar de kippen doen die in de piste waren gekomen.De piste lag heel modderig dus konden we alleen op de cirkel oefenen en vanachter in de piste ga ik niet want er is een wespennest .

nu genoeg vertelt hier de foto's
foto's staan op volgorde.
instappen.
Afbeelding
draven
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
nu ik er even op zijn er maar 2 en dan nog toen ik er juist opzat,degene die ddie foto trok moest weg en mijn lesgeefster dacht dat ze er getrokken veel had maar blijt dat ze geen een heeft gtrokken.
Afbeelding
Afbeelding

achter het rijden:
Afbeelding
Afbeelding

commentaar mag maar mijn lesgeefster zit niet op bokt,maar op mij mag altijd en natuurlijk over mijn paardje

vicky & omira

JulienSVU

Re: omira @ work in blauw setje (verschil?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 19:17

Persoonlijk zou ik niet voor bandages kiezen bij een natte ondergrond! dat knelt alleen zijn benen maar af wat nou niet bepaald bevordelijk is.. verder heb je een leuk paard hoor! succes er verder mee!

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 19:18

owja ik was vergeten mijn foto's van 8 maanden geleden, toen ik haar juist had , ik denk en hoop toch dat er een verschil valt op te merken ?
het is wel in de regen maar dit is de enigste die ik heb van toen ik haar net had.
Afbeelding

Joeptje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 19:23

Omiratje schreef:
owja ik was vergeten mijn foto's van 8 maanden geleden, toen ik haar juist had , ik denk en hoop toch dat er een verschil valt op te merken ?
het is wel in de regen maar dit is de enigste die ik heb van toen ik haar net had.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=XT7OC3NS[/img]

Ik zie duidelijk het verschil, leuk dat jullie samen vorderingen gemaakt hebben, knap paard verder
PS: misschien je benen iets meer naar achter leggen, je zit zo'n beetje in 'stoelhouding' (maar niet echt commentaar, gewoon een tip, want ik doe het volgens mij zelf overigens niet beter hoor )
Laatst bijgewerkt door Joeptje op 22-08-05 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 19:25

Ja ik zie ook verschil..
Het rijden ziet er nu veel better uit

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 19:29

hejj
mooie foto's en omira loopt al véél beter en mooier en dan vooral ook BRAVER ondanks het zo'n deugniet is is het toch een lieve merrie hé
gulle zijt echt véel verbetrd!!
babaajjj KuZz ..

zoweexina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:59

Vickey

Wie we hier hebben Kom u toch overal tege é
Dat is dus dat 'monstertje )lekkr ding zeg Heb zaterdag wedstrijd! Zie ik je terug bij marniek? Dikke kus !!!

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:01

veel verschil hoor!
goedzo!
wat een blubbak

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 10:31

ja inderdaad is er een verschil na heel hard werken dan, want omira verdroeg het namelijk niet dat je in haar mond kwam ,eerst was het kleine bokjes geven maar die werden steeds gemener, en plots begon ze als protest te steigeren,maar na haar hard aan het werk te hebben gezet is dit probleem nu verleden, bokken nog niet maar dat is als ze te veel energie heeft .

ebony_lover: jep ze is inderdaad braver geworden,eindelijk maar haar merriekarakter zal ze steeds hebben. maar dat is een eigenschap van haar dat ik aanvaard heb

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 10:39

zoweexina schreef:
Vickey

Wie we hier hebben Kom u toch overal tege é
Dat is dus dat 'monstertje )lekkr ding zeg Heb zaterdag wedstrijd! Zie ik je terug bij marniek? Dikke kus !!!

Is da zaterdag terug wedstrijd bij marnik ofwa? of ergens anders?
(ik reed de 13de mee met Bambino )

zoweexina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 11:50

Is da zaterdag terug wedstrijd bij marnik ofwa? of ergens anders?
(ik reed de 13de mee met Bambino )[/quote]

piep!
nee het is met de van dat we gaan dees keer ni bij marniek normaal was het zaterdag wedstrijd maar was afgelast wegens het super slechte weer >;) Doei doei! btw,deftig gereden met bambino!

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:44

Thx ze doet zo haar best hé tis zo'n lieveke!!:P ja ik ging normaal mee zaterdga met die wedstrijd maar er was dan geen plaats mss ga ik nu zaterdag wel mee Kzie wel.. KuZz

cha_mira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 12:49

zoeexina : het ja kom je overal tegen
jep dit is mijn monstertje mooi beestje he (vind ik toch )
ik weet niet ofdat je mij nog zal zien bij marniek, ik kwam gewoon yoicka (ebony_lover) supporteren,helpen en als fotograaf van dienst .tot de volgende keer dan!!

laugrease: Jep onze piste is een blubbad , het ligt er zwaar ,maar het is te doen , maar ben op zoek naar een goede piste in de buurt voor in de winter maar heb nog niet veel geluk gehad.

zoweexina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:56

ebony_lover schreef:
Thx ze doet zo haar best hé tis zo'n lieveke!!:P ja ik ging normaal mee zaterdga met die wedstrijd maar er was dan geen plaats mss ga ik nu zaterdag wel mee Kzie wel.. KuZz

Njah An-Sophie was beetje boos Ze zei zo heel de tijd IK ga mee IK ga me en zo en ze stak aar tong uit enzow beetje kinderachtog hé (hopelijk zit ze niet op bokt ) ze weet wss niet dat ze zaterdag niet mee kan Joepi dus zaterdag zie ik je? Tot dan!! Btwn,wat vond je van Ina? Hou er wel rekening mee ik heb nooit dressuur gedaan hé en had ook nog maar 1 week 'n half geoefend hé Dikke kus!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 12:57

Overdosis smileys
Leuke foto's.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:01

Leuk paardje.. leukl setje ook

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:02

zoweexina schreef:
ebony_lover schreef:

Njah An-Sophie was beetje boos Ze zei zo heel de tijd IK ga mee IK ga me en zo en ze stak aar tong uit enzow beetje kinderachtog hé (hopelijk zit ze niet op bokt ) ze weet wss niet dat ze zaterdag niet mee kan Joepi dus zaterdag zie ik je? Tot dan!! Btwn,wat vond je van Ina? Hou er wel rekening mee ik heb nooit dressuur gedaan hé en had ook nog maar 1 week 'n half geoefend hé Dikke kus!

Ina is een mooi paarjde viel me direct op hoor heb eigenlijk niet op je proef gelet was met Bambino bezig hé ik had voro de wedstrijd een hele week niet geoefend (was de week toen op kamp..):P
An-sofie boos omda ik er eerst van wist?nja dom mja twas toch afgelast dus vind ik eht niet erg neer wie stak ze haar tong uit? ik weet niet zeker dat ik meekan zaterdag hé zal het eens vragen aan marnik KuzZ

zoweexina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 13:13

Ina is een mooi paarjde viel me direct op hoor heb eigenlijk niet op je proef gelet was met Bambino bezig hé ik had voro de wedstrijd een hele week niet geoefend (was de week toen op kamp..):P
An-sofie boos omda ik er eerst van wist?nja dom mja twas toch afgelast dus vind ik eht niet erg neer wie stak ze haar tong uit? ik weet niet zeker dat ik meekan zaterdag hé zal het eens vragen aan marnik KuzZ
[/quote]

héhé dat zal wel dat ze direckt opvalde ze is 1.70 en die andere allemaal 1.20 of zo iets nee An-sophie was wss niet boos op jou maar op mij want ik mocht mee en zij niet met die pony héhé en khad dat allemaal te denken aan Tamara Zis ne schat hé Ja maar marniek kan haar niet hebben (eindelijk niemand ) en daarom mocht ik mee wss hé maar als ik niet mee kan wil ik gerust mee om te helpen als dit haar gelukkig maakt andere mensen uit te lachen ... die tong da was naar mij bedoeld! we waren dan naar Artevelde gegaan en ik denk dat ze het wel 15618612156 keer gezegd heeft!! Ik ga mee! IK ga mee! Hopelijk zie ik je zaterdag!!! Fjoew weer vroeg dagje!opstaan dan om 6 uur Dikke kus!
[/quote]

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:59

hehe nu zitten wij hier zo ne hele tijd te prate..
hebt ge emailadres? anders kan ik je toevoegen xxx nope nie echt iemand vind haar wijs hé en tamara is idd wel een toffe

zoweexina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:09

ebony_lover schreef:
hehe nu zitten wij hier zo ne hele tijd te prate..
hebt ge emailadres? anders kan ik je toevoegen xxx nope nie echt iemand vind haar wijs hé en tamara is idd wel een toffe

ja neig hé Kmoe naar delhaize! tot seffes dan zal wel zien ofj mij hebt toegevoegd! alsk weer ben!:D :: Liefdes_bloem@hotmail.com :: ik zie haar in delhaize ze moe werke zal eens gaan lache daar dikke kus!