nog even wat ter informatie, dit is dus mijn paard omira, ze was een groen paard toen ik haar kocht en heb er problemen mee gehad,maar deze zijn nu verleden tijd.Die martingal is niet van mij en ik weet dat hij wat te klein is, maar ik ga een nieuw gaan kopen van men eigen.
Vandaag was de les heel goed verlopen zonder gebok, alleen neidig naar de kippen doen die in de piste waren gekomen.De piste lag heel modderig dus konden we alleen op de cirkel oefenen en vanachter in de piste ga ik niet want er is een wespennest
.nu genoeg vertelt hier de foto's
foto's staan op volgorde.
instappen.
draven
nu ik er even op zijn er maar 2 en dan nog toen ik er juist opzat,degene die ddie foto trok moest weg en mijn lesgeefster dacht dat ze er getrokken veel had maar blijt dat ze geen een heeft gtrokken.
achter het rijden:
commentaar mag maar mijn lesgeefster zit niet op bokt,maar op mij mag altijd en natuurlijk over mijn paardje
vicky & omira

)
ondanks het zo'n deugniet is is het toch een lieve merrie hé
)lekkr ding zeg
Zie ik je terug bij marniek?
normaal was het zaterdag wedstrijd maar was afgelast wegens het super slechte weer
>;) Doei doei! btw,deftig gereden met bambino!
en zo en ze stak aar tong uit enzow
beetje kinderachtog hé
(hopelijk zit ze niet op bokt
Joepi dus zaterdag zie ik je?
Btwn,wat vond je van Ina?
maar als ik niet mee kan wil ik gerust mee om te helpen als dit haar gelukkig maakt andere mensen uit te lachen ...
die tong da was naar mij bedoeld!
Hopelijk zie ik je zaterdag!!! Fjoew weer vroeg dagje!opstaan dan om 6 uur