Bij de voorkeuring vonden ze haar eerst wat stijf, maar na een beetje draven op het terrein wilden ze er wel een A voor geven.
HF was 36, dus ik kon starten, ik was al heel blij want ik had een heel ernstig gevoel dat het een 'vandaag-gaat-alles-verkeerd-dag' ging worden maar het ging toch wel meevallen.Nouja goed, wij dus het hele eind baggeren, bij de vetgate kreeg de poownie een B voor locomotie omdat ze iets onregelmatig zou zijn, voor de rest was alles prima.
Toen ging ik een heel eind verder op de route van de klasse 1 wat op zich vrij knap was, ik had een lintjes black out denk ik.. Ging bij een gele rechtsaf en geel lijkt totaal niet op rood dus het kan ook kleurenblindheid zijn, ze hadden er in grote blokletters GEEL onder moeten zetten.
Maarja vooruit, toen kwam ik waar ik moest wezen, een heleboel nutteloze kilometers verder.
En daar kwam ik een hele aardige duitse mevrouw tegen, de poownie vond haar paard wel grappig dus daar heb ik een stukje mee samen gereden.En toen ging ik op zoek naar een finish die er niet was en een paar gasten vonden het leuk een eindsprint te dingesen en de poownie vond het nodig mee te doen.
Dus, ja.. HF 92 bij de finish
en bij de nakeuring weer netjes 48 (of 44, weet niet meer) dus ik heb haar er niet dood mee gemaakt ofzo..Bij de nakeuring vonden de vets de poownie weer een beetje een soort van stijf dus kreeg ze weer een B..
Maar is was wel goedgekeurd en de poownie deed het super vond ik, uiteindelijk hebben we 16,4 km/h gereden en we zijn 11e geworden op de een of andre manier.

De voorkeuring, het beest staat stil.. zeldzaam moment.

En we baggeren..
]en we rennen..

De massastart

Op de zandverstuiving.

Beetje jammer dat de voorpluk van de poownie ineens kwijt is

Hier ook al, mijn nieuwe koeltaktiek.

Bij de vetgate.

Ik vergeet altijd de cap van m'n kop te halen.. beetje jammer weer.

Voorstrompelen.

En ik denk dat ik hier iets heel gemeens tegen saskia zei..
Zo.. Have fun zou'k zeggen