Het ging vandaag niet helemaal lekker, maar goed, het is altijd zo dat net op de dagen dat het super gaat er geen camera aanwezig is.
De foto's zijn niet geheel op chronologische volgorde. De haar-vast foto's zijn van het begin, de haar-los foto's van het eind. Halverwege floepte mijn elastiekje namelijk uit
Commentaar mag best, maar dat ik scheef zit, mijn handen raar heb, af en toe te ver uit 't zadel kom etc. weet ik, er wordt aan gewerkt. Het weten is makkelijk, maar goed uitvoeren een stuk moeilijker (in mijn geval dan) Ik vind het wel leuk om tips te horen over hoe e.e.a. aan te pakken. Waarschijnlijk heb ik 't al gehoord van mijn instructrice, maar misschien hebben mensen toch handige tips.
Goed, genoeg inleiding hier de foto's.
Mijn bekende binnenhand die dingen doet die die niet zou moeten doen

Beetje verkeerd galopmoment

Halthouden, net voor het achterwaarts gaan.
We zijn net bezig met achterwaarts, het gaat wel redelijk, alleen meestal iets te diep, zoals met alles wat ze moeilijk vindt

Patty kan best lekker draven, jammer dat ik haar vaak net iets teveel vasthoudt, waardoor ze iets op de voorhand komt te lopen

Middendraf, zelfde verhaal

Dit vind ik wel een goed moment! Jammer dat ik dan net niet recht zit

Galop, beetje ver helaas

Stap, heb mezelf maar weggehakt. Dat rare hoofd van mij wilde ik jullie niet aandoen.

Beetje ver weg, maar ik vond deze foto wel ok (misschien omdat ie zover weg is genomen??
)
Patty lekker aan 't sjouwen, maar waarom ik zo hoog moet gaan staan met lichtrijden??

Netjes lopende Patty, jammer dat ik weer 2 meter uit het zadel kom, misschien werd mijn zitvlak warm?? En wat het nut is van mijn handen daar snap ik zelf ook niet.

Zo scheef als het maar zijn kan.

Wat ik hier nu weer aan het doen ben??
Ik gok een poging tot wijken. 
Dan is dit al een iets betere poging

En dit begint er echt op te lijken

Weer galop:

Foto van voren:

Poging tot schouderbinnenwaarts, zijn we nog niet zo lang mee begonnen. Als er iemand op Patty gaat die zijn hulpen beter kan doseren doet ze het supernetjes, maar ik doe steeds net iets teveel of net iets te weinig met mijn benen of teugels (begrenzen) of ik zit niet recht ofzo

Nog een keer galop:

Deze foto's zijn van de week gemaakt, met een stalgenootje van mij:

Overigens is ze niet altijd een engeltje, ze kan soms ineens een beetje een maffe uitbarsting hebben, vooral met aangalopperen komt dit nog weleens voor:

Tot slot nog even een foto'tje om te tonen hoe überbraaf Patty is:
Uitleg: Wilma, vriendin van mij, moest haar paard Viva naar de wei brengen. Dat is best een eind lopen. Omdat ze er toch heen moest, wilde zij Patty wel halen. Daar zei ik geen nee tegen. Haar kleine broertje Joey ging mee, die wilde best wel op "Betty" (zo noemt ie Patty altijd) zitten, maar dan alleen samen met zijn zus
Heel dapper van Joey, want Patty heeft hem in de winter een trauma bezorgd
Ze was namelijk ontsnapt uit de paddock }> en denderde over het erf heen. Joey ging in paniek de binnenstal in, maar daar stond hooi en Patty en eten
Patty croste dus ook de stal in (naar het hooi), maar Joey dacht dat ze hem achterna zat. Het was echt zielig, hij was helemaal over zijn toeren. Daarna wilde hij heel lang niks met "Betty"meer te maken hebben, maar nu vind hij haar toch wel weer lief

)
wat doen die benen/tenen/armen/handen daar 
. Leuk paard heb je!