Hier kwam hij net binnen. Die jongen was de ballen nog goed aan t leggen.
Een wending. Dat ene paard begon nog even te steigeren..
En dat komt dan recht op je af met zo'n vaart

Tussen de poortjes door.
In de waterbak
En groeten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Vandaag gaat ze weer voor de 2e x voor de wagen.. nog effe oefenen
Maar goed.. leuke foto's
Leuke paarden
Jellie schreef:Nou als dat zou kunnenVandaag gaat ze weer voor de 2e x voor de wagen.. nog effe oefenen
mooie foto's (als je meer 4span foto's wilt zien: Kijk dan hier! 
Ienemienie schreef:En op internationale wedstrijdne waar alle hindernissen moeilijker en zwaarder zijn mogen we ook met petje rijden.
hij was erg leuk!Ienemienie schreef:gaan we als calimero verkleed.
. ik vind het belachelijk dat het bij internationale wedstrijden niet hoeft nog. Als je ziet met wat voor vaart zo'n span door de hindernis gaat. Je zou maar omklappen en tegen zo'n balk terecht komen, dan zou je blij zijn dat je zo'n "calimero ding" op hebt. ik heb al genoeg ongelukken zien gebeuren, dus vind ik die cap verplichting heel goed. Ton Monhemius rijd altijd met cap.
er zijn nogal wat mensen hier op bokt die wel een hoop uit hun duim zuigen. ik vind het vreemd dat het niet verplicht is op internationale wedstrijden. laura2span schreef:ienemienie, het was niet de bedoeling om je aan te vallen hoorer zijn nogal wat mensen hier op bokt die wel een hoop uit hun duim zuigen. ik vind het vreemd dat het niet verplicht is op internationale wedstrijden.
.
Ik vond dit iig heel spectaculair en leuk om gezien te hebben