Zeg maar wat jullie er van vinden maar natuurlijk niet te negatief he
Ik weet tenminste wel dat ik mijn tenen naar naar binnen moet doen haha
Groetjes Kelly!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
meiske16 schreef:leuk beestje draaf wel lekker,
alleen probeer je handen meer te sluiten(geen pianovingertjes)
en tenen meer naar binnen draaien
verder wel aardig goed,alleen hangt je paard wat op je hand en dat moet ook niet,prbeer je paard iets meer opwaarts te rijden,en een iets onafhankelijkere hand

Ach weetje.. als je hem naar beneden hebt, kan opzich niet zoveel kwaad, maar je moet er geen gewoonte van maken, mijn paardje kropt zich nu zo vreselijk op ik ben al heeel erg blij als die loopt hoe jou paardje nu loopt
Maar goed, probeer hem iets meer op te pakken en naar je hand toe drijven, hem motiveren om je hand te volgen
Leuk paard
succes 0Dessie0 schreef:Mooi paardje, jullie zien er leuk uit samen, ziet er al goed uit, alleen idd zoals de rest zegt, teugels wat korter en wat meer oppakken!succes
!
Nikki_jimmy schreef:Leuk paard hoorAch weetje.. als je hem naar beneden hebt, kan opzich niet zoveel kwaad, maar je moet er geen gewoonte van maken, mijn paardje kropt zich nu zo vreselijk op ik ben al heeel erg blij als die loopt hoe jou paardje nu loopt
Maar goed, probeer hem iets meer op te pakken en naar je hand toe drijven, hem motiveren om je hand te volgen
Leuk paard