12 augustus
vrijdagproef 156 en 162 (7e van de 20)
zaterdagochtendproef 159 en 149 14e van de 20)
Nou de kampioenschappen zijn geweest en best redelijk gegaan! De drie weken voorafgaand aan de ZH waren qua training echt een drama, hij was totaal futloos. Dit viel eigenlijk alleen te verklaren door de verandering in het voer, hij was 4 weken ervoor op bix en haver gezet. Nu blijkt dus dat Ol hier traag van wordt! Ja het is echt zo! Maar goed het weekend voor de kamp 4 dagen de wei in en longeren om hem wat rust te geven en de dinsdag voor de kamp kwamen we erachter dat het met het voer te maken had. Gelukkig heeft dit nog wel zijn effect gehad en eigenlijk liep hij best redelijk op vrijdag. Niet zo vlot en goed als 3 weken eerder, maar ik mag niet ontevreden zijn. Resultaat 7e van de 20 en ik mocht toch door naar zaterdagochtend. Hier liep hij eigenlijk in de proef iets te traag met als resultaat 159 en 149, helaas 7 puntjes te weinig om door te gaan. Maar al met al was ik trots op Olivier omdat hij echt zijn best heeft gedaan, hij kon op dat moment niet beter.
Het was een goede afsluiting van de M1.
en dan nog een 5 krijgen, omdat het niet ruim genoeg is?!?! Als ik het zo zie valt dat wel mee....... Wie het anders ziet, mag het mij uitleggen, want ik snap het niet meer!