) En het was best geslaagd.
Om te beginnen zou Anne(anne_red) wodka meenemen en wij hadden dit uitvoerig op Bokt besproken........
Niet wetende dat een van de begleiders mee las. Dus die zei er ineens wat over tegen Anne(de rest van de week heette dat mens Wodkawief, niet dat zij dat weet.
), dus wij die Wodka zoeken om ergens te zetten waar niemand het kon zien, bleek Anne de wodka vergeten te zijn.
Maar het was een gezellige week met mooi weer.
Het eten was alleen niet zo lekker, maar wij hadden met zn 5jes een hele kast vol met eten.
Dus dat was zo erg nog niet........ Maar hier de foto's met een kleine toelichting.

Dit is dus Anne(die ene van de wodka
) met haar springpony Red One. Anne mocht maandagavond ook nog aan de clinic van Edwin Hoogeraat meedoen.
En daar was iedereen erg onder de indruk van Red zijn springkunsten.

Dan hebben we hier Rosalie(Kylan op Bokt) met Kylan.

Dan hebben we hier Lenneke met (ik weet ineens niet meer hoe haar pony heet.
) 

En dan eindelijk een foto van de wal.

En dan hebben we hier Marloes met 24 jarige(
) springpony Elza. En Elza heeft de hele week goed meeglopen en was nog steeds harstikke fris.

En dan een cros foto van Marloes in de waterbak.

En wat een lol hebben wij gehad met springles en crossles van Martin van Bijsteren.
Ja hij kent wel mensen die wij ook wel kennen en komt wel uit de buurt.
Ook had hij mega smetvrees en was helemaal overdonderd toen er een paar spettertjes modder op zn t shirt zaten met crossles.

En dit ben ik.
Met independent. Hij heeft zich deze week goed gedragen dus dat viel weer mee.

Wat vorig jaar met mijn pony uitliep op een drama met het water ging hij er nu wel doorheen.
Samen met Rosalie en ky.

Hier nog wat springfoto's van mij en Indy. (wat sta ik er vaak op.
) Het was dus een gezellige week. De lessen waren wel goed, alleen de eerste 2 dressuurlessen vonden wij niet erg goed.
Die wilde het gewoon op 1 manier en niet anders.......
Jammer, maar over de rest van de instructies waren wij erg tevreden.
Edit: Ik dacht dat het wachtwoord het niet deed maar dus wel.........
Dus hier nog de snoepkast.
En dat was het dan weer.