amondi schreef:Veel succes met je paardje.
Als je schrik hebt dan zal je daar toch doorheen moeten voordat je op wedstrijd gaat. Als eigenaar vd 4 jarige Ulysses( gribusx michelangelo) weet ik wat er kan gebeuren tijdens het rijden en op inrijterreinen, vorige week nog is Sas in Cornwerd begonnen en in Makkum geëindigd. }> Geen kwaigheid en op zijn donder geven heeft dan ook helemaal geen zin, dan zou die zich alleen maar afsluiten.
Daarna trouwens wel 2 winstpunten gecoord want proeven lopen kan ie wel.
Wie zegt dat ik al wedstrijden ga rijden, als ik dat ga doen zorg ik eerst wel dat alles in de bak goed gaat en dan gaan we in een vreemde bak rijden pas als dat goed gaat beginnen we aan wedstrijden. Umi is zo vervelend omdat ze ons gewoon aan het uitproberen is. In draf loopt ze vaak heel netjes, galopperen deed ze eerst wel maar moest gewoon zoveel moeite doen om haar recht te krijgen en haar in de goeie galop te laten gaan. Dit doet ze nu ongeveer een weekje...dat omhoog springen enz. als je alleen de hulpen geeft voor galop. Dan vind ik dat je een paard wel op z'n donder moet geven anders krijg je een nog vervelender paard.