haha wel grappig om mezelf weer eens op bokt tegen te komen.
Uiteraard hebben jullie gelijk wat betreft de cap, maar ik ben nog (net) van de oude stempel die eigenlijk nauwelijks met cap rijdt. Tuurlijk heb ik dat in het begin wel gedaan maar als het dan steeds goed gaat word je wel eens overmoedig.
Wat betreft Uppie....dat is een apart paard. Toen ik hem kocht kon hij nog helemaal niets, was zelfs geen mensen gewend, was bang van borstels, was nog hengst en heel erg onzeker.
We hebben hem, mede door omstandigheden, wat langer laten "spelen". Voor hem heeft dat erg goed uitgepakt.
Zijn onderhals had hij al heel erg ontwikkeld toen ik hem kocht en hij is nog steeds onzeker. Als je met hem rijdt en hij vindt iets eng dan gaat gelijk die onderhals eruit en zijn hoofd uiteraard omhoog.
Op het moment dat hij naar beneden komt heb je totaal geen spanning meer, al lijkt het misschien op de foto's wel. Het is moeilijk om foto's exact op het goede moment te maken, soms wilde hij net weer omhoog gaan en tja dan heb je een iet wat mindere foto.
Al met al zijn we heel blij dat hij weer het vertrouwen in ons heeft gevonden en dat we nu zo goed vooruit gaan. Ik ben geen topruiter en zal dat ook zeker nooit worden maar als we er allebei plezier in hebben dan ben ik tevreden
.
Er zit nog niet echt een stuur op en op mijn benen reageren doet die ook nog niet. Ja wel als ik naar draf wil maar niet als hij voor mijn binnenbeen opzij moet of er omheen moet draaien. Maar dat geeft allemaal niet, we hebben de tijd en al rijden we volgend jaar onze eerste wedstrijd dan ben ik al dik tevreden.
Nou een heel verhaal maar wilde het toch ff kwijt