Ik was dus zondag jarig en toen had ik 2 guppies gehad van een vriendin. Zij heeft er namelijk 33 (is ook ooit ook begonnen met 2). En ik had haar voor haar verjaardag ook vissen gegeven (2 zwarte sluierstaarten).
Eerst had ik ze maar een tijdje in een kom gedaan, die was rond (alles wordt dan vergroot, die vissen worden er gek van heb ik gehoord, als je visvoer gaat kopen is ook het eerste wat je hier hoort: Je hebt ze toch niet in een ronde kom zitten?!) maar vanmiddag toch maar een echt aquarium gekocht. Gelijk wat grind en plantjes gekocht.
Daarna alles bij elkaar gedaan, en wat blijkt, te weinig grind. Dus er zit nog te weinig grind in, dat komt nog. Maar hier wat foto's (heb gemerkt dat foto's van dichtbij niet mogelijk zijn

Het zijn hoogstwaarschijnlijk trouwens een mannetje en een vrouwtje. Ze zijn nu nog jong en helemaal doorzichtig maar het is al een beetje duidelijk aan de staarten
Het mannetje zwemt hier onder en het vrouwtje boven (dacht ik)
Zoek de vissen

Hier nog eentje van opzij. De tweede vis zwemt (weer) ergens rechtsboven bij de plantjes.
Eigenlijk wel een vreemd gezicht met twee van die hele kleine guppies. Maar waarschijnlijk heb ik er binnen de korste keren ook 33