hey even iets anders wat hier helemaal niet mee temaken heb haha maar ik zag ineens dat je in een heel oud topic dat je iets zij van :
Heej, jij heb eerst toch magic en kenny gedaan? en der stond ook iets over generaal op bokt zag ik die rijd ik nu soms voor jacq, gaaf beestje. maar ik weet mischien wel een weilandje als je dat nog zoekt. t ligt om een huis en er staan nu een paar schaapjes. het kost dan ongeveer 40 euro pm maar dan incl zaagsel voor klein schuilstalletje en extra hooi voor alst gras niet zo hoog is. pm/mail maar als je t wat vind.
Ciao
en dat was ik die kenny heeft gedaan en magic maar nu vraag ik me dus af wie jij ben haha dan moet ik jou ook kenne want ik hoorde iest dat je generaal heb gedaan en zo en dat je ook op den dulder kwam haha:> en ik heb daar ook heel lang gestaan met kenny dan maar naar de hand ben ik weg gegaan werd me daar iet tegek allemaal haha ik weet nie of je msn hebt?
mijne is Xx_Miss_Playgirl_xX@hotmail.com
dat praat wat makelijker maar ik heb geen flauw idee wie je ben maar jij kent mij dan wel teminste als je weet dat ik kenny en magic heb gereden haha:> vin het wel grapig via bokt kom ik iedereen weer tegen die op den dulder hebt gestaan of staat:>
nou groetjes xxies melis