hier zat ik er de eerste keer terug op na de geboortje van Callisto dus erg goed ging het toen niet
deze foto was eigenlijk voor Callisto getrokken die vrolijk meerende
galopje
en dan nog een foto waarbij ik toon hoe je houding niet moet zijn
enkele weken later (verschil is goed te merken aan Callisto)
hier hadden we beetje rondgehobbeld zonder zadel maar daarvan geen foto's, ging ook niet zo vlot (ze is verschrikkelijk snel en neemt korte pasjes dus doorzitten is een ramp)

erg onduidelijke foto maar kom

erg uitgeput na het rijden

en dan...
woensdag had ze blijkbare een enorm goede dag want toen ik erop stapte viel ik er bijna af van verbazing...
even beetje commentaar om mezelf:
*mijn houding is niet altijd even goed, dat besef ik zelf ook
- hielen naar beneden
- handen niet te laag houden
- mooi rechtop blijven zitten (doe ik dnek ik meestal wel)
- en vooral recht voor me uit kijken, betrap ik mezelf vaak op
* ook loopt isis niet hoe het zou moeten, maar hou er wel rekening mee dat ze nooit meer heeft geleerd dan rechtdoor lopen en liefst zo hard mogelijk, ik rij haar nog maar 3 maand ongeveer en pas van na haar zwangerschap echt rijden... woesndag was het de eerste keer dat ze ontspannen ging lopen en ook aan de teugel kwam, anders lukt dit slecht enkele stappen, eens we draf deden was het echter wel weer gedaan met de ontspanning. Toch zijn ook die laatste 2 foto's niet wat het moet zijn... meer achterhand en "bergop" lopen zou het al veel beter maken maar we blijven oefn
commentaar mag maar hou het leuk
let trouwens ook op de verandering van het veulen, eerst zelfde kleur als mama en nu bijna helemaal zwart
..
..