Leuke foto's ik ben het wel een beetje met Cloverdale eens! ik plaatss laatst foto's op bokt met me shettie en gelijk jezus het ziet er niet uit blalala.. je bent veel te groot, je kan meelopen, en je bent te zwaar enz.. sindsdien plaats ik geen rij foto's!! ik vind het gewoon wat je zelf wilt.. en een shet kan 2 x ze eigen gewicht dragen,, nou en zo licht zijn ze nou ook weer niet, en misschien was dat meisje er maar even op gestapt en effe wat gereden een kwartier/halfuur wat kan jou het schelen?? als ze er samen maar plezier van hebben!! het is een maar een momentopname!! het is missgien minder mooi.. maar als niemand er problemen mee heb?? }>
Sorrie 0pgeluchtt
http://i6.photobucket.com/albums/y212/Eefvaa/IM000132.jpg
Oja..dit was op het shetforum dat ik te groot was & te zwaar blala je weet wel.. er werd maar een slotje op gedaan zo'n gezeik dat ik te groot en te zwaar was blala ( oja en dit ben ik niet eens, ik ben zelfs wat kleiner
.. dit is vriendin.. maar je snapt wat ik bedoel?? even erop..zitten voor de foto ..en gelijk gezeur!!
Geheim! schreef:Ik zal niks meer zeggen, sommige willen je gewoon niet begrijpen.
Men noemt dat eigenwijsheid en dingen verpesten.
Dit soort reacties krijg je dan 
effe ontopic- Echt lieve foto's!! ook leuke fjorden!!
Ik vind het er niet zo slecht uit zien hoor..!! plaats maar lekker vaker foto's (ook van die leuke shet met het meisje erop
) DoeidoeiXxX