ik heb vandaag een keer op lotje Gereden .
Ok de punten
Loet niet op mijn houding was Zonder zadel en hoofdstel
Ik ben te groot maar niet te zwaar
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Groetje Justine
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sans6 schreef:Hoi, ik denk dat je volgende x beter een hoofdstelletje in kunt hangen, of longeren met een kaptoom, want het halster zit op sommige foto's bijna in haar oog, en ze kijkt er dan niet echt bijster gelukkig bij.
Is het je eigen pony??
LotjeJustine schreef:sans6 schreef:Hoi, ik denk dat je volgende x beter een hoofdstelletje in kunt hangen, of longeren met een kaptoom, want het halster zit op sommige foto's bijna in haar oog, en ze kijkt er dan niet echt bijster gelukkig bij.
Is het je eigen pony??
ik weet het van het halster
hoofdstel was bezet
?

Vamanda schreef:he meid leuke fotos
en trek je niet te veel aan op de reacties..
gewoon rijden want je shet kan je nog makkelijk houde
Cloverdale schreef:
bezet?
heb je geen eigen hoofdstel voor haar?
nja vind het beetje een rare bedoeling
als je pony nog nietnormaal aan de longe loopt waarom zou je er dan op gaan zitten hobbellen..
met iemand die erop bungeld leert die pony dat ook niet beter
(doordat de pony zo trekt, trek ik de conclusie dat die het longeren nog niet echt kent)
loez schreef:Cloverdale schreef:
bezet?
heb je geen eigen hoofdstel voor haar?
nja vind het beetje een rare bedoeling
als je pony nog nietnormaal aan de longe loopt waarom zou je er dan op gaan zitten hobbellen..
met iemand die erop bungeld leert die pony dat ook niet beter
(doordat de pony zo trekt, trek ik de conclusie dat die het longeren nog niet echt kent)
ik ga 100 % met je mee

MissEvil schreef:Nouja, de rest heeft al commentaar gegeven![]()
Het is een leuk beestje hoor!
Maar longeer je nou in een wei met nog een pony?
*N.A.V. deze foto:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MZZA7FI4[/img]
Dat is echt níet handig hoor! Volgende keer of de andere pony ergens anders zetten, of even ander weitje zoeken. Dit is echt niet slim..