ik heb hem namelijk aan de linkerkant zitten. Ik heb mn 1e startkaart aangevraagd maar moet dan die lus aan de rechterkant zitten??? Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik heb hem namelijk aan de linkerkant zitten. Ik heb mn 1e startkaart aangevraagd maar moet dan die lus aan de rechterkant zitten??? 
)
denk dat ik hem dan toc hmaar aan de linkerkant houd, vind ik toch fijner. Lusitana schreef:Het is in elk geval een ongeschreven regel. Net als dat de manen rechts moeten vallen. En dat men links opstijgt, om maar wat te noemen.
Je moet het meer zien als een "opvoedkundige" opmerking. Ik denk niet dat het voor puntaftrek zorgt.
Persoonlijk heb ik de lus(sen) nog nooit aan de andere kant.
haha maar bedankt!!
...die moeten in principe naar rechts hangen maar ja.. ik vind ook dat het rijden minder makkelijk gaat als de lus links hangt maar dat kan aan mij liggen
maar soms zie ik idd wel eens mensen op wedstrijden die ze links hebben hangen.. wel slordig vind ik....
venga schreef:Als je je teugels correct op maat maakt na het halsstrekken, haal je ze toch door je linkerhand met je rechterhand naar je toe. Dan komt de lus automatisch rechts te hangen.