De foto's zijn van ongeveer 2 weken terug.
Ik ga iedere vakantie naar Ameland en deze zomer dus ook weer 2 weken en mijn 2 pony's mochten mee
Lekker iedere dag buitenrijden! maar ik had 1 keer geen zin om buiten te rijden dus wat anders gedaan: Springen!Hiervoor heb ik vanaf Mei alleen maar buitengereden ...
Eerst Ashley:
Springen doet ze bijna nooit.. Als we het gaan doen gaat ze met een noodgang voorbij de hindernis en ik wilde het toch nu gaan proberen en Voila.. we gingen er overheen ongeveer 80 cm gesprongen

Ze sprong een beetje onverwachts dus vandaar dat ik niet echt verlichte zit aanneem..
Niet echt goed getimed..

hahaha mijn hoofd

Dan Ormanda aan de beurd.. minder hoog gesprongen misschien 30 centimeter ofzo
verder dressuur matig gereden.. Ze was totaal niet ontspannen maar dit was ook de eerste keer dat ik zonder martigaal sprong en met springen word ze altijd wat heter..
Geconcentreed voor het sprong.. weer mijn hoofd

De hek met draadjes is heel eng.. ookal staat er geen stroom op ik kijk er toch naar en trek mij er lekker alles van aan..

Ik weet dat ik voor de bruine pony te groot aan het worden ben, ik krijg vaak te horen van mensen; "word het niet tijd voor een grotere" maar ze kan mij nog makkelijk dragen en we hebben er beide nog plezier in. En als ik te groot ben gaat ze alsnog niet weg ze is nu 18 en er zijn nog andere dingen die we samen kunnen doen..
Opbouwend commentaar is altijd welkom, ook mag je best zeggen dat ik te groot ben

voor de foto;s van de rest van de vakantie foto's:
viewtopic.php?f=53&t=454386

ashley springt echt mooi