GK sp.Mirjam, Sebastiaan, marieke. PC de Graafschap

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

oosterhoff

GK sp.Mirjam, Sebastiaan, marieke. PC de Graafschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 07:31

Hierbij een link naar de foto's van de gelderse kampioenschappen van Mirjam, sebastiaan en marieke van PC de Graafschap uit Vorden.

http://www.mijnalbum.nl/Album=IV3KCXY3

Marieke Rouwenhorst heeft de 3e prijs behaald bij het springen klasse Z-DE. Zij reed twee foutloze manches en mocht daardoor in de barrage starten.

Afbeelding

Sebastiaan Hamer werd 3e bij het springen in de klasse L-AB. Hij mocht ook starten in de dressuur klasse L2-AB maar werd ook hier derde.

Afbeelding

Mirijam van Mal mocht uitkomen in het L-E springen. Zij had helaas 8 strafpunten in de eerste ronde waarmee haar kansen op de barrage verspeeld waren.

Afbeelding

Zam

Re: GK springen, Mirjam van Mal, Sebastiaan hamer, marieke r

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:33

die sebastiaan hamer is de enige die ik ken .. heb hem wel is zien springen op ponyconcoursen hier in de buurt ... leuke foto's !

Esther_20

Re: GK sp.Mirjam, Sebastiaan, marieke. PC de Graafschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:37

als ik het goed heb heeft die sebastiaan een nieuwe pony he? Tenminste als dat de goeie sebastiaan is, hij zou eerst de pony van een kennis van mij kopen, maar helaas was dat dier niet goed, iets met de rug ofzo, en nu is de pony helaas verkocht aan de verzekering. Fijn voor hem dat hij nu wel geluk heeft!

__Kirsten__

Re: GK sp.Mirjam, Sebastiaan, marieke. PC de Graafschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 08:11

leuke foto's
mooie paarden